  • 41. Data: 2014-04-01 21:36:23
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Apr 2014 21:15:21 +0200 osobnik zwany TOMASZEK
    napisał:

    > Na Telepolis pisali jakiś czas temu, że ludzie używają tego do
    > torrentów... stąd pewnie captcha. Captcha to odpowiedź na bezdenną
    > głupotę ludzi, którzy nie rozumieją do czego jest bezpłatny dostęp do
    > internetu. A jest właśnie do tego co napisałeś. Tylko weź to teraz
    > ogłupiałej ciżbie wytłumacz, jak on może "se pornosa za free pobrać"
    > Kit, że się będzie dwa dni pobierał, ale ważne, że za free ;))

    bo dostawcy zależy, żeby jak najmniej mu sieć obciążało. A najlepiej w
    ogóle. Więc utrudnia ile może. począwszy od sposobu dostania karty.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2014-04-01 21:46:31
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 01 Apr 2014 21:15:21 +0200, TOMASZEK
    <t...@f...onet.pl> wrote:

> [...]
    >ogłupiałej ciżbie wytłumacz, jak on może "se pornosa za free pobrać"
    >Kit, że się będzie dwa dni pobierał, ale ważne, że za free ;))

    Może masz trochę racji, ale przynajmniej ja uważam że raczej takich
    hardkorowców to była znikoma ilość, ale opy są sprytne bo to najlepsza
    technika że oni tacy dobrzy są i w ogóle ale że część osób nadużywa to
    robimy captche dla wszystkich, tak samo było z ograniczeniem
    teleprzelewu sms w Orange, oczywiście wycofano przez tych co robili
    "fraudy" na allegro. To jest dobry sposób napuszczania jednych na
    drugich i tyle, ale raczej mało to ma wspólnego z prawdą według mnie.
    Nie napiszą wprost że wprowadzając captchę chcą jak najwięcej ludzi
    zniechęcić do korzystania z aero 2.

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2014-04-01 22:49:55
    Od: "Art" <w...@o...plWYWAL>

    > W tym celu Korzystający z Bezpłatnego Dostępu do Internetu powinien
    > przesłać e-mail na adres w...@a...pl podając:

    emajl - wzrok aero - dość smutny żart...

    dobrze że zostawili furtke dla niewidomych
    choć nieźle to będzie trwało...

  • 44. Data: 2014-04-01 22:56:42
    Od: K <...@...c>

    zdecydowanie zmniejsz dawke, albo zmien lekarza.

  • 45. Data: 2014-04-02 00:19:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "K" lhf96e$u0v$...@p...wsisiz.edu.pl

    > zdecydowanie zmniejsz dawke, albo zmien lekarza.

    Stosujesz sztukę zwaną plagiatem.
    Jak na poetę -- kiepsko. Słabo
    płacą -- duża konkurencja, duża
    podaż, mały popyt...

    -=-

    Może wezmą Cię jako BMW. ;) (bierny, mierny, ale wierny)
    Będziesz po prostu wyzywał ludzi od idiotów, debili, trolli,
    nieudaczników, ,,psychicznych''...

    -=-

    Niech sobie każdy pomyśli -- warto brać pod uwagę kogoś,
    kogo nawet nie stać na pseudonim typu J.F.? JF jest
    identyfikowalny, niepowtarzalny, ma swoja twarz,
    swoją osobowość...

    A mój przedpiśca nie ma niczego -- nawet swoich tekstów nie ma.

    Nie o to mi chodzi, że warto go ignorować tutaj, ale o to,
    że takich ludzi należy ignorować wszędzie. Takich, którzy
    nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za swoje czyny czy słowa.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2014-04-02 00:32:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" 3...@4...com

    > Znasz takie przypadki osobiście czy przeczytałeś na jakimś portalu że

    > dni aż mu się coś ściągnie, raczej jest to mało opłacalne i

    On nie liczy. :) Nie wie, co to opłacalność.

    > połączenia, nie mówiąc o tym że prąd też nie jest za darmo, być może

    Pogadaj przez VoIPa w czasie ciągania filmów.
    Ja mam kilka megabitów na sekundę, a gdy chcę
    dzwonić, muszę zaprzestać ciągania filmów. :)

    Na Aero2 nie pójdą płynie nawet strony bankowe, a co dopiero filmy.

    Zsumowanie 10 kart może by dało coś ciekawego, ale
    warto pamiętać, że pingi bywają koszmarne -- HSPA+
    nie zawsze jest dostępne. Tym bardziej LTE.

    Kosztują modemy, kosztuje reszta ,,infrastruktury'',
    wszystko musi opłacić się w bardzo krótkim czasie...

    > pojedyńcze przypadki takie się znajdą

    Raczej nie.

    > ale to raczej trzeba być
    > umysłowym impotentem żeby na takie coś wpaść.

    Zapaleńcem, który nie liczy się z kosztami.

    -=-

    Jeśli ktoś chce ciągnąć filmy, raczej uda się do
    kogoś, kto ma szybkie łącze i poprosi o ściągnięcie.

    Gdy trzasnął mi kręgosłup (przez co nie mogłem ciągać
    ciężkiego (ponad 3 kg) notebooka) zamknięto mi dostęp
    do APka WiFi, za który nie płaciłem przez kilka miesięcy.
    Gdyby nie to, sam bym otworzył swoje 3 APki, aby dać
    ludziom bezpłatny dostęp WiFi.

    Aero2 do czego służy? -- do A+GPS, bez którego użyteczność
    GPS jest problematyczna.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 47. Data: 2014-04-02 00:45:36
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-04-01 21:46, dizel pisze:

    > Może masz trochę racji, ale przynajmniej ja uważam że raczej takich
    > hardkorowców to była znikoma ilość

    Jeśli 10% userów obciąża sieć w 90% to myślisz, że to jest fair? Po
    dupie dostaną wszyscy...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 48. Data: 2014-04-02 00:47:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TOMASZEK" lhf35n$n2r$...@n...news.atman.pl

    > Na Telepolis pisali jakiś czas temu, że ludzie używają tego do torrentów... stąd
    pewnie captcha. Captcha to odpowiedź na bezdenną

    Można postawić limity roczne czy miesięczne.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 49. Data: 2014-04-02 00:56:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Poldek" 533b0880$0$2141$6...@n...neostrada.pl

    > Zygmunt zalewa się łzami po stracie.

    Zygmunt coś zauważy dopiero po latach. Wówczas będzie za późno -- czasu
    cofać nie można. Tylko nieliczni mają niezsynchronizowane zegarki i ,,drą
    na mnie mordę'' (jak niedawno) twierdząc, że spóźniłem się kwadrans,
    podczas gdy ja przyszedłem do budynku o dokładnie ustalonej godzinie,
    na dodatek nabazgranej tak, że odczytanie intencji ,,pisarza'' nie
    było możliwe.

    Zygmunt wymieni klientów dokładnych, sumiennych, uczciwych na takich,
    którzy ,,drą mordę o byle gówno'' -- czerpiąc od poetów. :)

    https://www.youtube.com/watch?v=qeeI1YdySL0&feature=
    kp

    Mądry klient nie podcina skrzydełek innym. Głupi -- nie
    zaśnie spokojnie, póki nie popsuje komuś humoru. [jak
    nie przymierzając Aero2 mnie -- który kupiłem tablet,
    aby mieć z niego nawigację...]

    Ja bym na podstawie obserwacji Aero2 kupił za jakiś
    czas dostęp do Plusa. Teraz raczej to niemożliwe.
    Ilu ludzi pomyśli tak jak ja?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Zarzucono mi spóźnienie się o 15 minut w efekcie
    złożenia dwóch błędów -- wskazań ,,lokalnego''
    zegara (przesuniętego względem czasu prawdziwego o 7 minut)
    i złej organizacji (nieprzygotowana się) pracy. Ale tam na
    mnie patrzą jak na żebraka z tej piosenki:

    https://www.youtube.com/watch?v=pxKUo-5t0G0

    Ja nie lubię przychodzenia zbyt wczesnego. I siedzieć
    (na przykład czekając) nie mogę (z powodu uszkodzeń
    kręgosłupa) zbyt długo, i oddychać oparami i wyziewami :)
    nie mogę (z powodu astmy) zbyt długo...

    Ja jedynie pomyślę -- inni pójdą pod sejm i wywalą kogo trzeba...
    [a mnie powiedzą -- jak ci życie miłe, nie bierz ich w obronę!!!]

    Aby było jasne -- zegarek w komórce (a ja tym posłużyłem
    się) wskazuje czas z dokładnością sekundową.

    A jeśli Polacy nie zrobią tego, co trzeba, uczynią to Rosjanie.

  • 50. Data: 2014-04-02 01:03:42
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 02 Apr 2014 00:45:36 +0200, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:

    >Jeśli 10% userów obciąża sieć w 90% to myślisz, że to jest fair? Po
    >dupie dostaną wszyscy...

    Weż podaj jakieś konkretne dane w takim razie skoro wiesz że tak jest.
    Dla mnie to jest zwykły bełkot marketingowy i tyle, bo żadnych
    konkretnych danych nie ma a to co mówi rzecznik prasowy opa to można
    włożyć między bajki, za to mu płacą żeby mówił tak żeby ludzie
    uwierzyli.
    Jakby chcieli odciążyć sieć to by zablokowali wszystkich którzy
    korzystają z aero na urządzeniach kategorii niższej niż 10 bo to jest
    niezgodne z regulaminem i też bardzo obciąża ich sieć, tego nie
    zrobili a wprowadzili kapcia.
    Pisałem wyżej skoro tych co tak ciągną te torenty jest sporo to czego
    nie wystarczy im wyłączyć kart skoro obciążają tak sieć? Przecież jest
    to niezgodne z regulaminem?
    Ale widzisz takie lemingi jak ty będą wierzyć w każde słowo Zygmunta
    czy jego klakierów, i będą zrzucać winę na normalnych użytkowników
    którzy korzystają zgodnie z regulaminem.
    Nie jesteś ani pierwszy ani ostatni który na ten bełkot się nabrał. Na
    przyszłość proponuje najpierw myśleć a później pisać.