  • Data: 2014-04-25 12:56:08
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "dizel" napisał:

    > Przez pierwszy tydzień mechanizm będzie wprowadzany sukcesywnie,
    > tak aby każdy użytkownik mógł zapoznać się i przyzwyczaić do nowego
    > sposobu autoryzacji. Oznacza to, że nie będzie konieczności wpisywania
    > kodu przy każdym wznowieniu sesji. Po tym okresie, autoryzacja przez
    > mechanizm captcha będzie wymagana co godzinę.

    Coś długi ten tydzień ;->
    Na netbooku, w którym tkwi karta Aero2, kapeć zaatakował mnie 2 kwietnia. Od
    tej pory, pomimo kilkunastokrotnego nawiązywania połączenia (fakt, że na
    krótko), kapeć więcej się nie pojawił, dzisiaj od ponad godziny po stronach
    www łażę sobie swobodnie, w międzyczasie połączenie się było zresetowało,
    ale kapcia nadal nie ma.
    Coś się zmieniło?

    JoteR