  • Data: 2014-06-17 14:48:22
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    J.F wrote:

    >Realnie laptop z wysokiej półki kupiony 4 lata temu nadal jest dobrym
    >laptopem. Inna sprawa, że nie sposób sprzedać go dziś za 25% ceny
    >zapłaconej 4 lata temu.

    Owszem, ale to dlatego ze byl "z wysokiej polki".
    Ja swojego 2 lata temu kupilem za 1600, obecnie kosztuja nadal ok
    1600 - tzn obecne tanie modele,
    nie sa wiele lepsze, i mysle ze 25% moglbym odzyskac.
    No chyba ze w natloku sprzetu poleasingowego juz nie - ale to czysty
    rynek.

    >Obserwuję raczej taki trend, że zwolnił wyścig na wydajność CPU i
    >pojemność twardych dysków. Teraz jest wyścig na taniość i
    >energooszczędność, czas pracy na baterii.

    No nie wiem - moze w laptopach, bo topowe telefony ciagle drogie, a
    baterie potrafia wydrenowac blyskawicznie.

    J.