  • Data: 2014-06-17 15:35:37
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    dizel wrote:

    >Oj, gdyby zgodnie z regulaminem zablokowali wszystkich bez kat. 10,
    >to dopiero byłby lament i szloch!

    Moga ?
    Bo regulamin regulaminem, ale ustalenia z UKE sa chyba inne - moga
    zablokowac, o ile zablokuja wszystkim komercyjnym uzytkownikom.

    A czy to naprawde tak obciaza siec ?
    Caly segment zwalnia, czy tylko na nadanie pakietow do tego odbiorcy
    zwalnia - tzn nadaje w innej modulacji ?

    >Wyłączanie kart, to jest posunięcie drastyczne. Wyłączyli by np.
    >tysiąc kart najbardziej "aktywnych" torentowiczów, a w tej grupie
    >znalazłoby się pewnie ze 100 takich, którym niesłusznie wyłączyli -
    >bo ciągneli np. torenty legalne, obrazy linuksa itp. i znowu mamy
    >aferę.

    Legalne czy nie, blokowac nie wolno.

    >Ja tam wierzę, że Polak potrafi dossać się, bo jest ZA DARMO i
    >ciągnąć dniami i nocami filmy XXX, których i tak w życiu nie obejrzy,
    >bo kto miałby czas na oglądanie tylu filmów w realnym życiu.

    Dyski sa ograniczone - sciagniesz te 1 czy 2 TB i sie skoncza.

    J.