  • Data: 2014-04-02 00:32:50
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "dizel" 3...@4...com

    > Znasz takie przypadki osobiście czy przeczytałeś na jakimś portalu że

    > dni aż mu się coś ściągnie, raczej jest to mało opłacalne i

    On nie liczy. :) Nie wie, co to opłacalność.

    > połączenia, nie mówiąc o tym że prąd też nie jest za darmo, być może

    Pogadaj przez VoIPa w czasie ciągania filmów.
    Ja mam kilka megabitów na sekundę, a gdy chcę
    dzwonić, muszę zaprzestać ciągania filmów. :)

    Na Aero2 nie pójdą płynie nawet strony bankowe, a co dopiero filmy.

    Zsumowanie 10 kart może by dało coś ciekawego, ale
    warto pamiętać, że pingi bywają koszmarne -- HSPA+
    nie zawsze jest dostępne. Tym bardziej LTE.

    Kosztują modemy, kosztuje reszta ,,infrastruktury'',
    wszystko musi opłacić się w bardzo krótkim czasie...

    > pojedyńcze przypadki takie się znajdą

    Raczej nie.

    > ale to raczej trzeba być
    > umysłowym impotentem żeby na takie coś wpaść.

    Zapaleńcem, który nie liczy się z kosztami.

    -=-

    Jeśli ktoś chce ciągnąć filmy, raczej uda się do
    kogoś, kto ma szybkie łącze i poprosi o ściągnięcie.

    Gdy trzasnął mi kręgosłup (przez co nie mogłem ciągać
    ciężkiego (ponad 3 kg) notebooka) zamknięto mi dostęp
    do APka WiFi, za który nie płaciłem przez kilka miesięcy.
    Gdyby nie to, sam bym otworzył swoje 3 APki, aby dać
    ludziom bezpłatny dostęp WiFi.

    Aero2 do czego służy? -- do A+GPS, bez którego użyteczność
    GPS jest problematyczna.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'