  • Data: 2014-04-02 01:03:42
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 02 Apr 2014 00:45:36 +0200, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:

    >Jeśli 10% userów obciąża sieć w 90% to myślisz, że to jest fair? Po
    >dupie dostaną wszyscy...

    Weż podaj jakieś konkretne dane w takim razie skoro wiesz że tak jest.
    Dla mnie to jest zwykły bełkot marketingowy i tyle, bo żadnych
    konkretnych danych nie ma a to co mówi rzecznik prasowy opa to można
    włożyć między bajki, za to mu płacą żeby mówił tak żeby ludzie
    uwierzyli.
    Jakby chcieli odciążyć sieć to by zablokowali wszystkich którzy
    korzystają z aero na urządzeniach kategorii niższej niż 10 bo to jest
    niezgodne z regulaminem i też bardzo obciąża ich sieć, tego nie
    zrobili a wprowadzili kapcia.
    Pisałem wyżej skoro tych co tak ciągną te torenty jest sporo to czego
    nie wystarczy im wyłączyć kart skoro obciążają tak sieć? Przecież jest
    to niezgodne z regulaminem?
    Ale widzisz takie lemingi jak ty będą wierzyć w każde słowo Zygmunta
    czy jego klakierów, i będą zrzucać winę na normalnych użytkowników
    którzy korzystają zgodnie z regulaminem.
    Nie jesteś ani pierwszy ani ostatni który na ten bełkot się nabrał. Na
    przyszłość proponuje najpierw myśleć a później pisać.