  • Data: 2014-04-02 14:28:11
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 2 Apr 2014 13:51:15 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz
    <b...@j...org.pl> wrote:

    >Panowie od Aero2 jasno dają do zrozumienia że ich celem nie jest dobro
    >użytkowników tylko boli ich że ludzie korzystają za darmo zamiast kupić
    >u nich transfer komercyjnie. Przy czym pięknie pokazuje że problem
    >"ssaczy" jest tylko pretekstem a nie powodem utrudnień. Średnia 2,5GB na
    >kartę to niespełna 2% tego co miesięcznie można wygenerować na łączu o
    >prędkości 512kbps jakim jest Aero2. Teoretycznie przy ciągłym
    >dostępie 24h/miesiąc to jest około 150GB transferu.

    Dokładnie jest tak jak piszesz. Czytałem już to wczoraj, ciekawe ile
    to jest GB więcej niż średniokomercyjny użytkownik sieci?
    Na swoim przykładzie mogę napisać że już od 2 lat korzystam z aero 2
    jako podstawowy internet w kompie stacjonarnym no z przerwami na
    internet mobilny Orange (nieregularnie wyjdzie z 7 miesięcy) jak były
    bony z inmedio.
    Przy aero nie ściągam większych plików bo to nie ma sensu, na yotubie
    filmiki 240p albo 144p, ale to też nie zawsze działa, głównie strony
    www i komunikator, czasem skype, wychodzi około 6-7gb miesięcznie czy
    to dużo? Dla mnie nie.
    Na Orange free bez ograniczeń takich jak są w aero starczało 20gb na
    miesiąc spokojnie i tez praktycznie nie ściągałem większych plików.
    Teraz popatrzmy na stronie plusa koszty internetu mobilnego, (nie
    będzie to do końca miarodajne bo bez rozłączania co godzinę i większa
    prędkość spowoduje że może być potrzeba większego limitu danych):
    http://internet.plus.pl/indywidualni/abonament/promo
    cje/bez-limitu-tylko-sim-nowi-klienci
    Czyli bym musiał wykupić ten net za 10gb w najskromniejszej wersji co
    daje kwotę 49,90 na miesiąc.
    W wersji bez ograniczeń tyle co mi potrzeba to tak jak we free na
    miesiąc czyli 20gb co daje kwtoę 79,90.
    Wystarczy sobie policzyć, gdyby nie aero ile by Pan Solorz zarobił na
    mnie przez 2 lata.
    I nie, nie jestem cwaniakiem i korzystam dlatego że jest za darmo, ale
    dlatego że do moich potrzeb jest wystarczający.
    I o to właśnie chodzi przy tym całym captcha.