  • Data: 2014-04-01 20:12:39
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "dizel" l...@4...com

    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/uke-captcha-w-aer
    o2-zgodna-z-rezerwacja-i-prawem,2,3,30287.html
    > uke przyklepał że kapeć jest zgodny z prawem więc trzeba się
    > przyzwyczaić do tego i tyle albo szukać jakiejś alternatywy

    Zwykłe łajdactwo. Po co kupiłem tablet, skoro nie mam dostępu do netu?
    Gdybym wiedział, że tak będzie, kupiłbym za tę cenę bez 3G, ale lepszy.
    Chyba nie ja jeden uważam się za oszukanego przez tę firmę.

    Od początku ta firma stwarzała problemy z niczego i darła na czym się da.

    () 50 pln za kartę -- tyle początkowo kosztowało ,,wypożyczenie''
    () 7 pln za przesyłkę
    () słynna na całą Polskę, a może i na cały świat
    blokada, której nazwy już nie pamiętam

    Pozostaje na przykład Orange. Ciekawe, kiedy inni podniosą stawki.

    Overmagiel przyszedł ze starterem Play -- dla mnie Play jest za drogi.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'