  • Data: 2014-04-01 20:30:10
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Art" lhec3d$951$...@n...news.atman.pl

    > musze odkopać ową dziwną umowę
    > - czy w niej jest zapis że muszę posiadać przeglądarkę www. aby z aero
    skorzystać...

    > co do szukania pracy - masz jakieś propozycje??? ale poniżej 5 tysi na rękę nie
    ruszam się z miejsca :)

    Ma niemal na pewno, ale raczej bezpłatną skoro nawet podpisać się nie potrafi,
    choćby jakimś pseudonimem. Swoją drogą pseudonimów używają ci ludzie, którzy
    nie chcą na ulicy ściągać na siebie (czy na swoją rodzinę) uwagi -- na przykład
    sławni poeci czy pisarze. :)

    Czy Twój przedpiśca zalicza siebie do tak sławnych ludzi?

    On niemal na pewno ma dla Ciebie pracę społeczną. To handlarz
    jakich wielu:

    -- tanio (za free) kupuje pracę od ludzi takich,
    którzy potrafią pracować i są dostatecznie naiwni
    -- drogo sprzedaje pod własną ,,marką'' (tutaj --> K)

    Jego dzieci zostają orzecznikami, wchodzą do parlamentu, rządzą...
    W efekcie państwo popada w długi, ludzie biednieją, ale wstydzą się
    swojej biedy i ukrywają ją. Jakiś czas interes kręci się, bo ma
    swoją bezwładność. Wielu pożyczy takiemu czemuś pamiętając dawne
    czasy, nie zastanawiając się nad tym, że zaufaniem można obdarzyć
    ludzi, nie firmy czy instytucje...

    Dziesięciolecia upłyną, nastanie nędza widoczna,
    jawna, dojdzie do wojen, może ktoś uczciwy zwycięży...

    -=-

    Ja zaufałem Zeissowi przykładowo -- noszę na nosie obraz nędzy
    i rozpaczy. Zaufałem Amerykanom -- jestem bombardowany wieściami
    o wojennych zbrodniach Ameryki dokonanych zubożonym uranem. Gdy
    przed kilkunastu laty pytałem o ten uran, padały odpowiedzi, że
    i owszem, jest straszliwy, ale używany jest sporadycznie
    a przecież każda wojna jest straszliwa...

    -=-

    Wielu ma taka pracę, za którą zapłatą jest tylko obietnica.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'