    From: A.L. <l...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Ada 95 - darmowa ksi ?ka po polsku
    Date: Tue, 06 Jul 2010 16:40:53 -0500

    On Tue, 6 Jul 2010 14:05:14 -0700 (PDT), Maciej Sobczak
    <s...@g...com> wrote:

    >Oczywiście masz jakieś dane potwierdzające tą różnicę.

    >To mnie nie dziwi, bo tej pozycji nie masz. Naciągasz definicje do
    >swojej sytuacji. Dowiedzieliśmy się w ten sposób, że biznes jest
    >wtedy, gdy w zespole jest kilkadziesiąt osób. Czyli wiemy, że
    >większość firm na świecie to nie jest biznes - a tak się składa, że
    >większość firm na świecie to firmy małe. Niektóre z nich dosyć
    >spektakularne rzeczy robią.
    >Z Twojej pozycji nie widzisz większości firm na świecie. Trudno to
    >określić jako "pozycję przemysłu".

    >Taki link znalazłem, może się przyda:

> [...]

    Drogi Kolego, Kolega mnie rozsmiesza podajac mi takie linki. Ja prosze
    Kolegi, Ady uczylem i uzywalem wczesniej niz Kolega studiowal
    Elektronike w Koninie. Jakkby sie Kolega pytaj jaka Ade wtedy
    uzywalem, to byla to Ada 83 w wersjach JanusRR, Aonix i Meridian.
    Bylem dostc aktywny na comp.lang.ada.

    Wiec podsylanie mi adacore dosyc mnie rozsmiesza.

    Zaowazylem ze Kolega z milosnika C++ stal sie milosnikiem Ady.
    Proponuje uwazac, bo milosc jest slepa, a Ada nie jest uniwersalnym
    panaceum. Na nic.

    Na tym zakoncze moja obecnosc na tej grupie, bo widze ze dalej
    odchodzi tu bicie piany

    A.L.