  • Data: 2012-07-03 12:35:01
    Temat: Re: Ada 2012 Rationale
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-03, AK <n...@n...com> wrote:

    > Czlowieku, uskutecznij "baranka" w klawiature zanim znow cos klekniesz :).
    >
    > Wyrazenie warunkowe w Rubym jest tak samo oblesne (bo identyczne)
    > jak to z C/C++.

    Oczywiście że nie. W C i C++ instrukcja warunkowa nie zwraca ani grama
    wartości. W Rubym wartość jest zwracana, więc jest możliwa konstrukcja
    `call_func(if true then 10; else 20; end)'.

    > Podalem powyzszy przyklad bo wyrazenie warunkowe w Ada jest
    > _identyczne_ jak to, ktore bylo w Algolu i w Simuli 67.

    Nie. Podałeś jako przykład, że *dopiero teraz wracają* takie
    konstrukcje, a to bzdura. Były w aktywnym użyciu od dawna.

    > PS: Przestan sie dzieciaku osmieszac i na drugi raz zastanow sie glebiej
    > zanim siegniesz po klawiature.

    Mówi to ktoś, kto nie odróżnia kwantyfikatora ogólnego od jednostkowego
    przykładu xD

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot