  • Data: 2009-01-04 18:49:12
    Temat: Re: Acer'y w Biedronce [OT]
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
    >Ok, ale na technikalia odpowiedziałem również akapit
    >niżej :)

    >A co innego zrobić z 4 GiB pamięci?

    Nie wiem, czterech nie mam ;->
    Ale byle gra potrafi wymagać gigasa.

    >Większości użytkow-
    >ników powinno dzisiaj wystarczyć 512 MiB. Skoro już ma-
    >ją więcej, to niech przynajmniej coś tam siedzi i daje
    >jakiś pozytywny efekt.

    No to daje. Ja tam wolę wyrzucić aplikację do swapa i pobuforować
    odwołania do dysku.

    >I dlatego pakuje się do serwera dyski SCSI/SAS i macierze.
    >Nie dlatego, że ładnie wyglądają, ale że sensownie dzia-
    >łają przy dużym, równoległym obciążeniu.
    >
    >Bo jak twierdzić, że użytkownik A ma być obsłużony z niskim
    >priorytetem, a użytkownik B z wysokim?

    >No i na to priorytety akurat *nic* nie dadzą :) One priory-
    >tetyzują usługi, a nie żądania.

    Wiedziałem, że się przyczepisz do tego akurat. :-P
    A poważnie - owszem, jestem w stanie sobie wyobrazić np. patch na sambę,
    który różnych użytkowników obsługuje z różnymi priorytetami.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Microsoft Office 2000: Polubiłeś duże nomi-
    `b K...@e...eu.org d' nały