    Subject: Re: Acer Z 630
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <nm45qa$aed$1@node2.news.atman.pl>
    <5787575c$0$12539$65785112@news.neostrada.pl>
    <nm86qa$uso$2@node1.news.atman.pl>
    <5788e033$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <nmbojc$s57$2@node2.news.atman.pl>
    From: Trybun <C...@j...ru>
    Date: Tue, 19 Jul 2016 15:28:30 +0200

    > "Trybun" 5788e033$0$654$6...@n...neostrada.pl

    > Max na razie nie jes gorący.

    Na razie...

    > Apgrejdowałem Maxa do A6 bez namysłu.

    I co zyskałeś/straciłeś? Ja przeskakując z 4.2.1, na 4.2.2 zauważyłem
    tylko to że z trójkolorowej diody powiadomień zrobiła się dioda
    dwukolorowa, to jedyna zmiana dająca się zauważyć..

    > Czytałem. O prawdziwyh wadach nikt nie ostrzegał.

    Ale sam musisz przyznać że rozwalanie słuchu to dość osobliwa wada.. A
    zawieszanie, w tamtych czasach chyba wszystkie telefony się od czasu do
    czasu zawieszały.

    > O tym też pisałem bardzo dużo.

    To czemu mi nic o tym nie wiadomo? Owszem pisałeś o tym wielokrotnie,
    ale nigdy nie zagłębiałeś się w szczegóły.

    > Nie nalegałem -- mogłaby być znacznie niższa, jeśli chodzi o moje
    > wymogi. ;)

    Ja mam granicę której na pewno nie przekroczę. No chyba że sprzęt będzie
    naprawdę wyjątkowy. Tylko tak prawdę pisząc to sam nie wiem na czym ta
    wyjątkowość miałaby polegać. Telefon potrzebny mi jest do zaledwie kilku
    zadań. A żeby je dobrze wykonywać to zaplanowane (do)850zł w zupełności
    powinno wystarczyć.