    Date: Sun, 24 Mar 2013 12:51:17 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Acer TravelMate 7320 + dysk SSD

    W dniu 24.03.2013 10:53, 2late pisze:

    > Ale z kompatybilnoscia problemu nie bedzie?
    > Jakies sugerowane marki? Sandisk, Crucial, OCZ, Corsair?
    >
    > Pozdrawiam
    zaraz mnie Joter napadnie, ale napiszę to co muszę. nie używam windowsa,
    więc mam mgliste i jedynie teoretyczne pojęcie o wirusach, firewalach,
    klonowaniu partycji, kompatybilności czegoś z czymś tam i braku
    sterowników pod XP. mnie wtyczki pasowały, wiec dysk zadziałał. pratycja
    systemowa ma 10 giga, przegrana metodą zaznacz, kopiuj, idź na kawe na
    15 minut, zamień dyski miejscami, ciesz się życiem. Mało tego, boot
    manager połapał się że oryginalny, acerowski windows jest tam gdzieś na
    tym drugim dysku i można go uruchomić.
    Jedyne co ja mogę poradzić to kable. Reszta - wymiękam. Dysk mam ocz
    pertol cośtam 64Gb i działa sprawnie, wszystko się nieco szybciej uruchamia.
    ToMasz