  • 11. Data: 2010-06-21 10:23:04
    Temat: Re: Acer Extensa 5220 - nie uruchamia się Windows i konsola odzyskiwania
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-21 11:05, Użytkownik RD napisał:

    > Czytaj między wierszami. Z Tobą już dyskutował nie będę. EOT.

    Między wierszami to czytało sie za komuny, teraz nie ma potrzeby.
    No może poza przypadkami takich jak ty. :-)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-06-21 11:09:22
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 21-06-2010 o 10:09:51 RD <r...@g...com1> napisał(a):

    > Dzięki za podpowiedź. Próbowałem wcześniej zaktualizować BIOS, tj.
    > stworzyć "dyskietkę startową" z BIOS'em na pendrive i w ten sposób
    > wgrać, niestety po kilku próbach ściągnięcia i uruchomienia "dyskietki
    > startowej" dałem sobie spokój;-) Może ktoś podpowie skąd taką wziąć?
    >
    > Pozdr,
    > Rafał

    Daj sobie spokój z bootowalnymi pendrivami. Zrobiłbym to tak:
    Przyda się za to jakiś LiveCD z Windowsem - BartPE, Hiren's CD 10.5 itp.
    Program UltraISO w wersji niezarejestrowanej pozwalał na zabawę obrazami
    mniejszymi niż 300 MB - nada się
    Ściągasz sobie tego Hirena albo co tam chcesz (jest nawet Windows7 -
    niecałe 200 MB), dodajesz do obrazu katalog z BIOSem, wypalasz obraz,
    startujesz z płyty, uruchamiasz flashowanie - finito.

    --
    Brak sygnaturki.