  • 1. Data: 2010-06-20 18:58:14
    Temat: Dell Vostro 3300
    Od: ColdFire <r...@n...gov>

    Witam!
    Przymierzam się do zakupu tego lapka. Wcześniej planowałem Latitude
    E4300, ale niestety jest nieco za drogi dla mnie, do tego parametry ma
    troszkę słabsze.
    Jak jest z jakością wykonania? Będzie mnie bolała przesiadka ze
    starszego Latitude D400?
    Jak obecnie wygląda kwestia grafiki - czy zintegrowana wystarczy do
    wszystkiego poza grami? Laptok dla elektronika - programowanie,
    projektowanie pcb, czasami jakieś symulacje, itp.

    Pozdrawiam!