  • 1. Data: 2013-10-09 21:34:15
    Temat: Abonament njumobile
    Od: Karol Misiukiewicz <k...@t...pl>

    Czy są juz tu na grupie szczęśliwcy co przerobiają abonament w NJU i są
    zadowoleni, bo rachunek nie przekroczył gwarantowanego progu... ?

    Lub tacy co tak mało telefonowali, ze abonament wyniósł 9 zł ?

    W odpowiedzi na NJU, to Play jaką oferte stworzył?

  • 2. Data: 2013-10-09 22:33:23
    Temat: Re: Abonament njumobile
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 9 Oct 2013 21:34:15 +0200, Karol Misiukiewicz
    <k...@t...pl> wrote:

    >W odpowiedzi na NJU, to Play jaką oferte stworzył?

    Abonament Redbull Mobile No limits
    W ofercie na kartę play mini max

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-10-09 23:09:05
    Od: funn <funn@_lalalalala_tkdami.net>

    W dniu 09-10-2013 21:34, Karol Misiukiewicz pisze:
    > Czy są juz tu na grupie szczęśliwcy co przerobiają abonament w NJU i są
    > zadowoleni, bo rachunek nie przekroczył gwarantowanego progu... ?

    Posiadam i jest tak, jak mowia
    rozmowy ~600 minut
    sms/mms ~150
    internet ~400 mb

    rachunek 57 zl

    Zdecydowanie dziala

    --
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-10-09 23:29:04
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-10-09 23:09, funn pisze:

    > Posiadam i jest tak, jak mowia
    > rozmowy ~600 minut
    > sms/mms ~150
    > internet ~400 mb
    >
    > rachunek 57 zl
    >
    > Zdecydowanie dziala

    Paczpan, a w Lycamobile:
    rozmowy - bez ograniczeń
    sms - bez ograniczeń, mms niestety brak.
    internet - 500 MB
    rachunek - 39 zł

    So was?

  • 5. Data: 2013-10-10 00:09:52
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Posiadam i jest tak, jak mowia
    > rozmowy ~600 minut
    > sms/mms ~150
    > internet ~400 mb
    >
    > rachunek 57 zl
    >
    > Zdecydowanie dziala

    Za miesiąc?! Tanio to nie jest...

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2013-10-10 03:10:50
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <l34glo$imu$1@news.vectranet.pl>,
    funn <funn@_lalalalala_tkdami.net> wrote:

    > Posiadam i jest tak, jak mowia
    > rozmowy ~600 minut
    > sms/mms ~150
    > internet ~400 mb
    >
    > rachunek 57 zl
    >
    > Zdecydowanie dziala

    Ja od smsow sie wstrzymuje (conajwyzej wysylam poprzez bramke netowa),
    za to rozmawiam sporo - i wychodzi faktycznie 29.
    Za to na wakacje - zamiast zwyklego netu wykupowalem pakiety
    internetowe - w lipcu 350MB, w sierpniu 700MB - niestety, okazalo sie,
    ze te pakiety sa wazne nie 30 dni, a tylko do konca okresu
    rozliczeniowego, czyli _max_ 30dni.
    Nie zrozumialem tego, i potem mialem kilka zl dodatkowych kosztow.
    Ale mimo to jestem zadowolony.
    --
    TA

  • 7. Data: 2013-10-10 17:06:18
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-10-10 03:10, T...@s...in.the.world pisze:

> [...]
    > rozliczeniowego, czyli _max_ 30dni.
    > Nie zrozumialem tego, i potem mialem kilka zl dodatkowych kosztow.

    No mnie tak nabrali z pakietamiw minimax, zdziwiłem się lekko jak świeżo
    kupione 500MB poszło do krainy wiecznych bitów.

    > Ale mimo to jestem zadowolony.

    A ja się wkurzyłem i wsadziłem aero2 do drugiego slotu na SIM :)

  • 8. Data: 2013-10-30 15:32:38
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-10-10 17:06, PlaMa pisze:

    > A ja się wkurzyłem i wsadziłem aero2 do drugiego slotu na SIM :)

    Ale czego się spodziewać po TP, panie? Zrobiom fhuja i tyle ;)
    --
    PO jest tak silne, że...ja pierdole!