  • 1. Data: 2013-10-09 11:02:53
    Temat: Samsung znowu zgapia, tym razem wygiety ekran
    Od: atm <...@v...pl>

    http://www.spidersweb.pl/2013/10/samsung-galaxy-roun
    d.html
    Apple zastosowalo to rozwiazanie juz jakis czas temu:
    http://xtreview.com/images/bend_1102.jpg
    http://cdn.shopify.com/s/files/1/0195/6294/files/IMG
    _0040_large.jpg?1070
    A juz powaznie, jesli ten caly elastyczny wyswietlacz bedzie w pierwszym
    urzadzeniu tak gibki jak na renderach a nowe rozwiazanie ograniczy sie
    jedynie do zrobienia kolyski z telefonu to ja za cos takiego dziekuje.
    Sztuka dla sztuki, chyba ze zastosuja tworzywo zamiast szkla, no bylby
    krok we wlasciwa strone. Najslabsze ogniwo zostalo by wyeliminowane.

  • 2. Data: 2013-10-09 11:23:46
    Temat: Re: Samsung znowu zgapia, tym razem wygiety ekran
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    atm nabazgral(a):

> [...]
    > Sztuka dla sztuki, chyba ze zastosuja tworzywo zamiast szkla, no bylby
    > krok we wlasciwa strone. Najslabsze ogniwo zostalo by wyeliminowane.

    Z czego co czytalem gdzies to zaleta wygietych ekranów jest ich trwalosc na
    uderzenia i ciezko bedzie to zbic.
    Z drugiej strony cena tel powala przynajmniej na razie bo wydac 1000$ to juz
    cena robi sie jak iPhone :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

  • 3. Data: 2013-10-09 16:40:38
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-10-09 11:23, Chris pisze:
> [...]
    > na uderzenia i ciezko bedzie to zbic.
    > Z drugiej strony cena tel powala przynajmniej na razie bo wydac 1000$ to

    to popatrz na parametry tego mini komputerka z funkcja telefonu.

  • 4. Data: 2013-10-09 20:02:04
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/9/2013 5:02 AM, atm wrote:
> [...]
    > Sztuka dla sztuki, chyba ze zastosuja tworzywo zamiast szkla, no bylby
    > krok we wlasciwa strone. Najslabsze ogniwo zostalo by wyeliminowane.

    przeciez sansung galaxy nexus byl juz wygiety tylko w poprzek.
    to tylko pierwszy krok do np. wearable computers. <rs>

  • 5. Data: 2013-10-09 20:11:24
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/9/2013 5:02 AM, atm wrote:
> [...]
    > Sztuka dla sztuki, chyba ze zastosuja tworzywo zamiast szkla, no bylby
    > krok we wlasciwa strone. Najslabsze ogniwo zostalo by wyeliminowane.

    tu jest chyba lepsze wykorzystanie mozliwosci krzywego ekranu przez LG.
    <rs>