  • 1. Data: 2013-10-07 08:26:01
    Temat: Aero2, a SMS ?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Może ja tuman jestem, że pytam o oczywistości ale...

    Czy karta SIM w Aero2 ma w ogóle "numer telefonu"? Sprawdzał ktoś?

    Co się dzieje po włożeniu jej do modemu z softem obsługującym SMSy i
    próbie wysłania takowego?

    U mnie (tablet m723g) po prostu "Wiadomość nie została wysłana" i qpa.

    Czym można tu jeszcze poeksperymentować? Choć chyba już ktoś wypróbował
    wszystkie możliwości...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-10-07 08:38:59
    Temat: Re: Aero2, a SMS ?
    Od: "news.atman.pl" <s...@s...pl>

    A przeczytałeś umowę??

  • 3. Data: 2013-10-07 08:58:16
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-07 08:38, news.atman.pl pisze:

    Witam Szanowny Serwer News. To dla mnie prawdziwy zaszczyt!

    > A przeczytałeś umowę??

    A czy dostałeś jakąś umowę od Aero2? Może podrzucisz, bo ja jakoś nie
    widzę...

    P.S. Jak nie odpowiadasz na zadane pytania, to po co niszczysz klawiaturę?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2013-10-07 09:08:47
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-10-07 08:26, sqlwiel pisze:
> [...]
    >
    > U mnie (tablet m723g) po prostu "Wiadomość nie została wysłana" i qpa.
    >
    > Czym można tu jeszcze poeksperymentować? Choć chyba już ktoś

    Ma "nr telefonu", nawet jest odblokowana na numery alarmowe - 112, 997
    itd., i to wszystko żadnych smsów czy rozmów prywatnych.
    Nie radziłbym eksperymentować, mają twoje dane i wiedzą w jaki sposób
    karta jest używana.

  • 5. Data: 2013-10-07 11:40:48
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:
    > Może ja tuman jestem, że pytam o oczywistości ale...
    >
    > Czy karta SIM w Aero2 ma w ogóle "numer telefonu"? Sprawdzał ktoś?

    Ma. W najstarszych był do sprawdzenia którymś kodem USSD (już nie
    pamiętam), w nowszych nie sprawdzałem

    > Co się dzieje po włożeniu jej do modemu z softem obsługującym SMSy i
    > próbie wysłania takowego?

    Nic. Nie ma SMSC.

  • 6. Data: 2013-10-23 16:58:36
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    sqlwiel wrote:
> [...]
    > widzę...
    >
    > P.S. Jak nie odpowiadasz na zadane pytania, to po co niszczysz klawiaturę?

    Jest co najmniej regulamin.