  • 1. Data: 2024-07-07 20:30:37
    Temat: Abonament
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Mam umowę bezterminową, bo terminowa wygasła.
    Tak żyć, czy można/lepiej podpisać terminową?

    Robert

  • 2. Data: 2024-07-07 21:09:42
    Temat: Re: Abonament
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Mam umowę bezterminową, bo terminowa wygasła.
    > Tak żyć, czy można/lepiej podpisać terminową?

    Właśnie wyszło nowe prawo i Ci dojebią inną cenę na bezterminowej.
    Sprawdź w starej umowie, czy masz ten zapis.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2024-07-07 22:22:42
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Właśnie wyszło nowe prawo i Ci dojebią inną cenę na bezterminowej.
    > Sprawdź w starej umowie, czy  masz ten zapis.

    Jestem Pół roku po umowie. Tania była i dziś już takiej nie dostanę.

    Ważne co tam zapisano. Czy wzrośnie czy taka sama cena.

    W innej umowie też z Pleja na internet kablowy (UPC) cena z 35 zł rośnie
    na 45. Ale nie ma SZANS żeby dziś dostać lepszą cenę na UMOWIE. ;)

    Teraz trzeba nasłuchiwać czy nas NA SIŁĘ po bodnarowsku nie wypierdolą z
    bezterminowych ;-)

    Płacę 100 zł za 5 numerów ;-)

    mało netu bo tylko 15 giga ale mi starcza ;-)

  • 4. Data: 2024-07-08 09:10:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Właśnie wyszło nowe prawo i Ci dojebią inną cenę na bezterminowej.
    > Sprawdź w starej umowie, czy  masz ten zapis.

    Na bezterminowej jestem.... nie wiem ile... 3 lata?
    Szukam w aplikacji plusa czy gdzieś jest moja umowa... ale nie widzę.

    Robert

  • 5. Data: 2024-07-08 16:21:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 7 Jul 2024 20:30:37 +0200, Robert Wańkowski wrote:
    > Mam umowę bezterminową, bo terminowa wygasła.
    > Tak żyć, czy można/lepiej podpisać terminową?

    Jeśli odpowiada, to tak żyć.

    Obniżki chyba się skończyły, ciekawe czy nie będzie podwyżek.

    Ale może jakiś ciekawy telefon w dobrej promocji ...

    J.

  • 6. Data: 2024-07-08 16:26:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 7 Jul 2024 22:22:42 +0200, _Master_ wrote:
> [...]

    A co to za nowe prawo?

    > Jestem Pół roku po umowie. Tania była i dziś już takiej nie dostanę.
    > Ważne co tam zapisano. Czy wzrośnie czy taka sama cena.

    Zdarzał sie zapis typu "umowa w taryfie Y. przez dwa lata obowiązuje
    promocyjny cennik X".
    I automatyczna podwyĹźka po 2 latach :-)

    W zasadzie to mogą podniesc ceny w tych starych taryfach.
    Tylko muszą powiadomić z wyprzedzeniem.

    J.

  • 7. Data: 2024-07-08 22:43:50
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Mam umowę bezterminową, bo terminowa wygasła.
    > Tak żyć, czy można/lepiej podpisać terminową?

    Różnie może być.
    W moim przypadku, mimo podwyżki ceny abonamentu o 25 złotych,
    zapłaciłbym ponad 400 złotych mniej przez 2 lata (w porównaniu do tego
    samego okresu umowy na czas nieokreślony), bo 4 pierwsze miesiące gratis.

    --
    -
    Akarm

  • 8. Data: 2024-07-08 22:54:40
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 08.07.2024 o 16:26, J.F pisze:
    > W zasadzie to mogą podniesc ceny w tych starych taryfach.
    > Tylko muszą powiadomić z wyprzedzeniem.

    To jest inna rozmowa. Wtedy masz prawo do rezygnacji.

    Sztuką jest/było załapanie się 3-4 lata temu na umowę bez zapisów o
    zmianie ceny po cyrografie ;-)

    Ja mam jeszcze zapis 1 zł za numer stacjonarny (raczej do odbierania w
    pleju rozmowy gratis) . ;-) to jest mistrzostwo świata ;-)

  • 9. Data: 2024-07-08 22:56:21
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 08.07.2024 o 16:21, J.F pisze:
    > Ale może jakiś ciekawy telefon w dobrej promocji ...

    Słyszał ktoś w ostatnich latach o telefonie w dobrej promocji?

    Żeby wyszły chociaż raty "0"% ???

  • 10. Data: 2024-07-09 07:07:57
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-07-2024 o 22:43, Akarm pisze:

> [...]
    > zapłaciłbym ponad 400 złotych mniej przez 2 lata (w porównaniu do tego
    > samego okresu umowy na czas nieokreślony), bo 4 pierwsze miesiące gratis.

    W sensie że bulisz za abo ponad 100 zł miesięcznie?
    A co on ma w takiej kwocie?
    To samo co oferty no limit na kartę kosztujące 20 czy 30 zł, czy jednak
    coś więcej?