  • 121. Data: 2010-07-29 11:43:00
    Temat: Re: AUDI vs VW
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    > Mnie wszystkie autka źle znoszą. ;)

    A pozniej sa opinie o awaryjnosci danego modelu/marki auta. Sam znam dwoch pacjentow
    ktorzy przeszli
    sciezke od popierdulki do auta luksusowego przez kilka marek i kazde auto jest
    beeeeeee bo sie
    psuje. Tyle ,ze jak czasami z nimi jedze to strach sie bac i nie chodzi tu o predkosc
    a technike
    jazdy i wyczyny np. chodnikowo-drogowo/polno-trawnikowe autem osobowym tak jakby
    jedzili
    defenderem/pajero conajmniej. Mozna by napisac ksiazke czego nie nalezy robic z autem
    i jak go nie
    traktowac aby dozylo jutra :-)
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 122. Data: 2010-07-29 12:09:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    Karthoon wrote:

    > to proponuję nauczyć się jeździć....

    Skąd wniosek, że nie umiem? ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 123. Data: 2010-07-29 12:15:39
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Arek (G)" wrote:
    > Spróbuj usiąść za kierownica golfa 6, a potem zrób to to samo w astrze.

    No fakt, że Golfowi 6 się nie przyglądałem, ostatni jakiego dobrze znam
    to mk5, szóstka mnie odpycha stylistycznie. Z przodu jest ładnie, z boku
    wygląda jak Golf i tak ma być, a potem tył... katastrofa. :E

    Przyglądałem się tylko Scirocco. Wnętrza z Golfem mają chyba dość
    podobne. W Scirocco jest na pierwszy rzut oka nieciekawie, do bólu
    poprawnie, ale mnie się podoba. Wiem po prostu, że takie wnętrze
    mi się nie znudzi tak szybko, jak jakieś kosmiczne wydumki. :-)
    No i Scirocco sprawia wrażenie solidności. W Astrze nie wiem,
    trochę się śpieszyłem i nie zdążyłem wszystkiego dotknąć. Możliwe,
    że za kolejnym razem WOW zejdzie.

    A co do autora wątku - może Scirocco R? :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 124. Data: 2010-07-29 12:16:43
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "malgosia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ja jestem gojką...

    Czyli nie jesteś żydówką...

  • 125. Data: 2010-07-29 12:30:54
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-29 12:15, .Peeter pisze:

    > No fakt, że Golfowi 6 się nie przyglądałem, ostatni jakiego dobrze znam
    > to mk5, szóstka mnie odpycha stylistycznie. Z przodu jest ładnie, z boku
    > wygląda jak Golf i tak ma być, a potem tył... katastrofa. :E

    To prawda ten tył to jakieś nieporozumienie, kompletnie nie rozumiem co
    sprawiło, że zdecydowali się na takie rozwiązanie. Wygląda jak jakis
    "koreańczyk" mi to nie pasuje w ogóle.

> [...]
    > poprawnie, ale mnie się podoba. Wiem po prostu, że takie wnętrze
    > mi się nie znudzi tak szybko, jak jakieś kosmiczne wydumki. :-)

    I o to właśnie IMHO chodzi. Nie powala na kolana przy pierwszym
    kontakcie, ale za to, po jakimś czasie nie zaczyna irytować. Owszem ktoś
    przyzwyczajony do wyższych segmentów powie, że nuuda, ale ja wolę taką
    "nudę" niż jakieś rozwiązania "na siłę", które po opatrzeniu pobudzają
    tylko irytację.

    > No i Scirocco sprawia wrażenie solidności. W Astrze nie wiem,
    > trochę się śpieszyłem i nie zdążyłem wszystkiego dotknąć. Możliwe,
    > że za kolejnym razem WOW zejdzie.

    Mi w astrze brakowało tego wrażenia solidności. Za pierwszym razem było
    całkiem ok. za drugim jak już siedziałem to nie powiem, że denerwowało,
    ale jakoś tak, zniechęcało.

    > A co do autora wątku - może Scirocco R? :-)

    Może być trochę za mały, ale gdybym miał takie rozterki to zdecydowałbym
    się na to co piszesz:)

    A.

  • 126. Data: 2010-07-29 12:46:43
    Od: Karthoon <k...@g...com>

    On 29 Lip, 12:09, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Skąd wniosek, że nie umiem? ;)

    wynika z Twojej wypowiedzi...

  • 127. Data: 2010-07-29 12:46:52
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > mi się nie znudzi tak szybko, jak jakieś kosmiczne wydumki. :-)
    > No i Scirocco sprawia wrażenie solidności. W Astrze nie wiem,

    Do nowego Scirocco przymiezalem sie raz i pamietam dwie rzeczy: "no wreszcie
    jakies nowe, niskie auto" i "te twarde plastiki ktos chyba siekiera
    wystrugal".

    Pozdrwiam
    Kamil

  • 128. Data: 2010-07-29 12:47:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    Karthoon wrote:

    > wynika z Twojej wypowiedzi...

    Z której konkretnie jej części?

    --
    ignorance is bliss

  • 129. Data: 2010-07-29 12:59:37
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "kamil" wrote:
    > Do nowego Scirocco przymiezalem sie raz i pamietam dwie rzeczy: "no wreszcie jakies

    > nowe, niskie auto" i "te twarde plastiki ktos chyba siekiera wystrugal".

    Ja powiem tak. Dla mnie auto z twardą deską rozdzielczą to nie auto, tylko
    szajs, ale w Scirocco szczerze mówiąc nawet mnie nie korciło, żeby wszystko
    macać. Sprawia wrażenie solidnego i dobrze spasowanego produktu i o to
    chyba chodzi. :-)

    BTW ja mogę mieć troszkę spaczone spojrzenie na jakość plastików,
    w moim aucie siedzi deska rozdzielcza prawie że żywcem przełożona
    z Audi A3 pierwszej generacji, na szczęście jest dwukolorowa i na
    szczęście hiszpanie zmienili jej trochę design, przez co nie straszy
    tak jak w A3. :D Miękka jest, ale reszta elementów ani do miękkich, ani
    do dobrze spasowanych nie należy. Taki już urok Seatów poprzednich
    generacji - twarde (przy tym na szczęście wytrzymałe) plastiki, takie
    sobie spasowanie, lubi coś czasem potrzeszczeć (na szczęście niewiele),
    poza cupholderem nie ma gdzie włożyć napój 0,5l, a największym
    schowkiem jest podłokietnik. I chyba za to ten samochód lubię. :D

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 130. Data: 2010-07-29 13:25:30
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2010-07-28 23:45, Maciej Browarczyk wrote:
    > megrims pisze:

    (ciach)
    > Teraz w Porsche to sie wymienia silniki na gwarancji :) I nie sa to
    > jednostkowe przypadki katowania tylko regularnie "zepsucie sie" silnika,
    > tak kolo 40-60kkm.

    Z tym Porsche to mógłbyś coś bliżej powiedzieć? Jak to często się
    dzieje, w jakich modelach, jakieś konkretne statystyki?