  • 141. Data: 2010-07-30 09:20:07
    Temat: Re: AUDI vs VW
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-30 08:28, Gabriel 'wilk' pisze:

    > Oby sie nie udalo VW bo zniknie z rynku jedna z piekniejszych marek albo
    > przynajmniej straci swoj charakter i bedzie dla ludu :-( :

    Z tymi alfami to faktycznie coś jest. Garstka ludzi się tym jara, ale
    idzie fama, że legenda itp. Tymczasem, wyszły im całkiem poprawnie
    raptem dwa modele i to też bez rewelacji.

    A.

  • 142. Data: 2010-07-30 09:21:58
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    > Jeśli masz rację, to to jest dupa nie projektant, skoro ktoś te projekty
    > musiał poprawiać, by się to dało wypuścić ze znaczkiem Alfy. :P

    Poprawić lub zepsuć:) Bo to co robi ten człowiek dla koncernu vw wygląda
    trochę sensowniej niż gdy pracował dla fiata.

    A.

  • 143. Data: 2010-07-30 09:26:33
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Arek (G) napisał:

    > Z tymi alfami to faktycznie coś jest. Garstka ludzi się tym jara, ale
    > idzie fama, że legenda itp. Tymczasem, wyszły im całkiem poprawnie
    > raptem dwa modele i to też bez rewelacji.
    Wiesz nigdy nie mialem alfy ale troche nimi jedzilem i nadal che miec takie auto
    (moze kiedys sie uda).
    A i nie pisz o 2 modelach tylko poczytaj historie Alfy - esencja np. tutaj:
    http://motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/n
    ews/ma-100-lat-i-wciaz-urzeka,1498840
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 144. Data: 2010-07-30 09:37:48
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-30 09:26, Gabriel 'wilk' pisze:

    > Wiesz nigdy nie mialem alfy ale troche nimi jedzilem i nadal che miec
    > takie auto (moze kiedys sie uda).

    To, że coś chciałbyś mieć, nie znaczy, że jest to generalnie dobre. Po
    prostu Ci się podoba.

    > A i nie pisz o 2 modelach tylko poczytaj historie Alfy - esencja np. tutaj:
    > http://motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/n
    ews/ma-100-lat-i-wciaz-urzeka,1498840

    I co Cię tu powaliło na kolana? Co prezentuje ta marka czego nie
    prezentowała by dowolna inna europejska?

    I to jest właśnie to, poczytałeś o alfie i wydaje Ci się wyjątkowa,
    gdybyś tak samo wniknął w historie takiego BMW, audi, lub mercedesa to
    szok byłby znacznie większy.

    A.

  • 145. Data: 2010-07-30 09:43:52
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Arek (G) napisał:

> [...]
    ews/ma-100-lat-i-wciaz-urzeka,1498840

    > I co Cię tu powaliło na kolana? Co prezentuje ta marka czego nie
    > prezentowała by dowolna inna europejska?
    A pisalem cos o powalaniu na kolana? Ech kolejny co dopisuje co mu wygodnie :-)
    > I to jest właśnie to, poczytałeś o alfie i wydaje Ci się wyjątkowa,
    > gdybyś tak samo wniknął w historie takiego BMW, audi, lub mercedesa to
    > szok byłby znacznie większy.
    Szoku nie ma bo o niczym takim nie pisalem, klania sie sztuka czytania nie wspomne o
    zrozumieniu :-)
    Za to Ty jestes skrzywiony na punkcie niemieckich aut, kazdemu wolno miec inne
    skrzywienie :-)
    pozdtrawiam

    Oskar Wilde

  • 146. Data: 2010-07-30 12:47:37
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-30 09:43, Gabriel 'wilk' pisze:

    >>> http://motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/n
    ews/ma-100-lat-i-wciaz-urzeka,1498840

    > A pisalem cos o powalaniu na kolana? Ech kolejny co dopisuje co mu
    > wygodnie :-)

    Czepianie się szczegółów zamiast trzymania tematu. Standardowa zagrywka
    na newsach.

> [...]
    > nie wspomne o zrozumieniu :-) Za to Ty jestes skrzywiony na punkcie
    > niemieckich aut, kazdemu wolno miec inne skrzywienie :-)

    A propo czytania ze zrozumieniem. Nie Ty pisałeś o szoku tylko ja o
    Twoim, gdybyś zrobił to o czym napisałem, a czego już nie doczytałeś.

    A.

  • 147. Data: 2010-07-30 13:25:55
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote in message

    > A gdzie tam są twarde plastiki? Mówimy o tym samym samochodzie?
    > http://ujeb.pl?NXD7CQkmSL

    Siedziales w srodku, czy na podstawie zdjecia oceniasz?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 148. Data: 2010-07-30 13:34:12
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > Siedziales w srodku, czy na podstawie zdjecia oceniasz?

    http://tnij.org/hrl6 - paskudnie chropowaty i tandetny plastik z bokow
    foteli, niby nieczesto trzeba go lapac, ale irytuje.
    http://tnij.org/hrl7 - to samo dookola tunelu srodkowego

    Generalnie calosc wygalda, jakby na ostatnia chwile VW musial mocno zacisnac
    pasa i zadzwonic do najtanszego dostawcy materialow.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 149. Data: 2010-07-31 12:19:38
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Po drugie - w temacie jakosci wykonania c4 a audi/vw dzieli _PRZEPAŚĆ_

    masz racje :)
    do tej pory pamietam jak nowa A3 mojej siostry jezdzila czesciej na lawecie
    niz na wlasnych kolach :)
    po 8 mies nerwy puscily i sprzedala A3.

    do tej pory jak jej wspomne o tej A3 to mowi o nim pieszczotliwie gowniany
    plastikowy samochodzik :)

    --
    pzdr
    piotrek