    From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: AUDI vs VW
    Date: Thu, 29 Jul 2010 12:30:54 +0200

    W dniu 2010-07-29 12:15, .Peeter pisze:

    > No fakt, że Golfowi 6 się nie przyglądałem, ostatni jakiego dobrze znam
    > to mk5, szóstka mnie odpycha stylistycznie. Z przodu jest ładnie, z boku
    > wygląda jak Golf i tak ma być, a potem tył... katastrofa. :E

    To prawda ten tył to jakieś nieporozumienie, kompletnie nie rozumiem co
    sprawiło, że zdecydowali się na takie rozwiązanie. Wygląda jak jakis
    "koreańczyk" mi to nie pasuje w ogóle.

    > Przyglądałem się tylko Scirocco. Wnętrza z Golfem mają chyba dość
    > podobne. W Scirocco jest na pierwszy rzut oka nieciekawie, do bólu
    > poprawnie, ale mnie się podoba. Wiem po prostu, że takie wnętrze
    > mi się nie znudzi tak szybko, jak jakieś kosmiczne wydumki. :-)

    I o to właśnie IMHO chodzi. Nie powala na kolana przy pierwszym
    kontakcie, ale za to, po jakimś czasie nie zaczyna irytować. Owszem ktoś
    przyzwyczajony do wyższych segmentów powie, że nuuda, ale ja wolę taką
    "nudę" niż jakieś rozwiązania "na siłę", które po opatrzeniu pobudzają
    tylko irytację.

    > No i Scirocco sprawia wrażenie solidności. W Astrze nie wiem,
    > trochę się śpieszyłem i nie zdążyłem wszystkiego dotknąć. Możliwe,
    > że za kolejnym razem WOW zejdzie.

    Mi w astrze brakowało tego wrażenia solidności. Za pierwszym razem było
    całkiem ok. za drugim jak już siedziałem to nie powiem, że denerwowało,
    ale jakoś tak, zniechęcało.

    > A co do autora wątku - może Scirocco R? :-)

    Może być trochę za mały, ale gdybym miał takie rozterki to zdecydowałbym
    się na to co piszesz:)

    A.