  • 111. Data: 2010-07-29 00:37:26
    Temat: Re: AUDI vs VW
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-07-29 00:32, .Peeter pisze:

    > Astra ogólnie mnie miło zaskoczyła. Bardzo przyjemne wnętrze,
    > z zewnątrz też niczego sobie, a na 18" wygląda rewelacyjnie. :-)
    > Golf to przy tym zwykłe, niczym się nie wyróżniające autko...
    >
    > Pozdrawiam
    > .Peeter

    O Asteroidzie IV myślałem, ale znając jakość opla, zakatował bym ją
    w tydzień.

  • 112. Data: 2010-07-29 00:56:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    Przemek V wrote:

    > Mam S-Maxa z silnikiem takim jak w ST. Brzmi miód malina ale jako? do
    > ma?ego popierdalacza taki niewysilony kloc by mi nie pasowa?. Jak go
    > wkrecam powy?ej 4 tys obr. to jako? mam wra?enie, ?e mu krzywde zaraz
    > zrobie a w aucie sportowym oczekiwa?bym, ?e bedzie sie a? prosi?o o
    > odbijanie sie od ogranicznika. Mo?e w Foce inaczej to jako? brzmi?

    Myślę, że ten silnik może się jednak różnić nieco osprzętem, choćby
    wydechem. Po za tym Foka jest chyba lżejsza. Ponoć bardzo ładnie to
    jeździ. I aż się prosi o mały tuning (IC+wydech+strojenie).

    --
    ignorance is bliss

  • 113. Data: 2010-07-29 00:57:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    megrims wrote:

    > IMO można powiedzieć, ze Alfy są ładne. Jadnak ładna miska jeść nie
    > daje. Monica Belucci też jest ładna i co z tego. Tak samo jak Alfa jest
    > droga w utrzymaniu, awaryjna, kapryśna

    Bo to takie autko na bulwar i autostradę. ;)

    > i źle znosi katowanie.

    Mnie wszystkie autka źle znoszą. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 114. Data: 2010-07-29 01:09:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    megrims wrote:

    > Jednak dla mnie ciut za małe.
    > 188 cm, 118 kg parę godzin i drętwieje mi prawa noga.

    Jesteś pewien ze to wina auta? Miałem kiedyś bóle lewej stopy ze chwilami
    trudno było chodzić, okazało się że rezygnacja z przejażdżek w quasi
    rajdowych butach i przesunięcie fotela nieco do przodu całkowicie
    rozwiązało problem.

    --
    ignorance is bliss

  • 115. Data: 2010-07-29 06:14:59
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Arek (G) napisał:
> [...]
    sport-luxe-5.jpg
    -clio-iii-2_1600x0w.jpg

    09_frankfurt_019+2006_renault_clio_iii+front_interio
    r_view.jpg

    > Nie chcesz powiedzieć, że plastiki w audi albo vw są twarde i trzeszczą?
    A czy gdzies tak napisalem? :-) Zreszta Clio to auto z segmentu B (miejskie wozidlo
    choc kombi ma
    bagaznik wiekszy niz wiekszosc kompaktow) a Ty piszezs o Golfie czy A3 wiec to po
    primo klasa C a po
    due do tego podobno jest to wierzcholek tej klasy cenowo bo czy jakosciowo i
    wygladowo to mozna
    dyskutowac :-)
    > Co do tego clio, to środkowy słupek faktycznie ma fajny kształt. Ale te
    > udające aluminium plastiki wyglądają dość słabo.
    Mnie tez by sie bardzie podobaly wstawki z prawdziwego zimnego metalu tak jak to jest
    np. przy galce
    zmiany biegow.
    > Do tego ta wielka pała na środku w pofałdowanym kondonie służąca do
    > zmiany biegów, mnie to nieco przeraża:)
    Ja tam patrze na droge a nie na "pale w podlodze" ale za to jest precyzyjna i pod
    reka :-)
    > Jeżeli chodzi o kierownicę to do szczególnie pięknych też nie należy.
    Ta na fotce jest z clio III faza II ja mam faze I i kierownica jest ladniejsza a
    przyciski do radia
    i innych dupereli sa w joysticku za kolem kierownicy schowane a kierownica okszyta
    skora jest bardzo
    poreczna.
    > Aczkolwiek trzeba przyznać, że całość nie jest najgorsza, kształty
    > nawiewów mogą się podobać bądź nie, to już na pewno kwestia gustu. Radio
    > oraz wszelakie guziki wyglądają już dość tandetnie. Takie moje skromne
    > zdanie:)
    Kazdy moze miec wlasne zdanie - mnie sie ogolnie podoba i mysle, ze jak na auto
    segmentu B nie ma
    sie czego wstydzic bo czesto widze auta segmentu C/D co maja plastiki jak w 10cio
    letnim plastikowym
    Twingo, ktore tez nie chialo trzeszczec chyba ze na kocich lbach ;-)

    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 116. Data: 2010-07-29 10:26:08
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    > Astra ogólnie mnie miło zaskoczyła. Bardzo przyjemne wnętrze,
    > z zewnątrz też niczego sobie, a na 18" wygląda rewelacyjnie. :-)
    > Golf to przy tym zwykłe, niczym się nie wyróżniające autko...

    O ile ta insignia jest całkiem ciekawa, choć to zupełnie inna klasa. To
    w przypadku porównywania Astry do Golfa to chyba przesadziłeś. Jedna
    wielka kopalnie kiepskiej jakości plastyku. Wygląda to strasznie
    tandetnie. Spróbuj usiąść za kierownica golfa 6, a potem zrób to to samo
    w astrze. Nagle zaczniesz zwracać uwagę na te liczne drobiazgi które
    potrafią cieszyć, albo drażnić.

    A.

  • 117. Data: 2010-07-29 10:28:30
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-28 14:43, Marcin pisze:

    > Czyli Włochach? :P bo z tego co mi wiadomo od jakiegoś czasu projektant
    > Alfy robi projekty dla szmelcwagen group :P

    Albo projektant Alfy poszedł tam, gdzie jego projekty będą wykonywane
    tak jak powinny być.

    A.

  • 118. Data: 2010-07-29 10:29:08
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-28 14:48, kamil pisze:

    > W koncu nie wszyscy przeciez musza miec dobry gust.

    Nie wszyscy muszą mieć jakikolwiek gust w ogóle.

    A.

  • 119. Data: 2010-07-29 11:24:25
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2010-07-29 00:57, to wrote:
    (ciach)
    > Mnie wszystkie autka źle znoszą. ;)

    Kto jest większym rzeźnikiem, to nie będziemy się licytować :D

    pozdro

  • 120. Data: 2010-07-29 11:32:33
    Od: Karthoon <k...@g...com>

    On 29 Lip, 00:57, to <t...@a...xyz> wrote: