  • 131. Data: 2010-07-29 13:31:37
    Temat: Re: AUDI vs VW
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 00:35:46 +0200, megrims napisał(a):

    > IMO można powiedzieć, ze Alfy są ładne. Jadnak ładna miska jeść nie
    > daje. Monica Belucci też jest ładna i co z tego. Tak samo jak Alfa
    > jest droga w utrzymaniu, awaryjna, kapryśna i źle znosi katowanie.

    Pierdu, pierdu. Powiedz to mojej 159.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 132. Data: 2010-07-29 13:42:16
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 00:13:23 +0200, Thomas napisał(a):

    > Renowki, Ce-piatki, Kije, wageny i inne audi.. i tak to nic. Ktos tu pisal
    > wczesniej, ze powinien was po katach jakis alfiarz porozstawiac. Co prawda
    > nie alfiarz ze mnie ale:
    > (...)
    > Dziekuje... :P

    Brera jest dość specyficzna, IMO trochę zbyt masywna.

    Dorzućmy jeszcze np. wnętrze GT czy nowej Julki:
    http://pictures.topspeed.com/IMG/jpg/200802/2008-alf
    a-gt-blackline-ii-3w.jpg
    http://www2.diariomotor.com/imagenes/2009/12/Alfa_Ro
    meo_Giulietta_Interior-1024x768.jpg

    Z sylwetek to wolę Spider:
    http://www.wallpaperramp.com/wp-content/uploads/2009
    /10/Alfa_Romeo_Spider_2_lg.jpg
    http://www.wallpaperramp.com/wp-content/uploads/2009
    /10/Alfa_Romeo_Spider_Rear.jpg

    Nie zapominajmy, że w szybszej Alfie silnik musi się dobrze prezentować :)
    http://cicip.com/wp-content/uploads/2010/02/alfa-rom
    eo-v6-engine-32-gta.jpg

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 133. Data: 2010-07-29 13:45:34
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 13:25:30 +0200, megrims napisał(a):

    > Z tym Porsche to mógłbyś coś bliżej powiedzieć? Jak to często się
    > dzieje, w jakich modelach, jakieś konkretne statystyki?

    http://www.porscheclub.pl/forum/viewtopic.php?t=4601

    Wszystko parszywieje. Skrzynie też się sypią na potęgę w nowych Porsche.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 134. Data: 2010-07-29 15:23:09
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-29 12:46, kamil pisze:

    > ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> wrote in message

    > Do nowego Scirocco przymiezalem sie raz i pamietam dwie rzeczy: "no
    > wreszcie jakies nowe, niskie auto" i "te twarde plastiki ktos chyba
    > siekiera wystrugal".

    A gdzie tam są twarde plastiki? Mówimy o tym samym samochodzie?
    http://ujeb.pl?NXD7CQkmSL

    A.

  • 135. Data: 2010-07-29 15:44:15
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2010-07-29 13:31, Borys Pogoreło wrote:

    > Pierdu, pierdu. Powiedz to mojej 159.

    Oczywiście. Masz jak najbardziej racje.

  • 136. Data: 2010-07-29 15:54:17
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 15:44:15 +0200, megrims napisał(a):

    > Oczywiście. Masz jak najbardziej racje.

    Cieszę się, że to zrozumiałeś ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 137. Data: 2010-07-29 17:47:33
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2010-07-29 15:54, Borys Pogoreło wrote:

    > Cieszę się, że to zrozumiałeś ;)

    ale ciężko było

  • 138. Data: 2010-07-29 23:16:44
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    megrims pisze:

    > Z tym Porsche to mógłbyś coś bliżej powiedzieć? Jak to często się
    > dzieje, w jakich modelach, jakieś konkretne statystyki?

    Slyszalem, ze w Cayenne i Carrerze to chleb powszedni. Nie pisalbym tak,
    gdyby to byly jednostkowe przypadki, podobniez to nagminne, chodzi o
    silniki z Carrery te bodaj 3.6l, w Cayenne nie wiem w sumie jakie.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 139. Data: 2010-07-29 23:29:44
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-29 10:28, Arek (G) pisze:

    > Albo projektant Alfy poszedł tam, gdzie jego projekty będą wykonywane
    > tak jak powinny być.

    Jeśli masz rację, to to jest dupa nie projektant, skoro ktoś te projekty
    musiał poprawiać, by się to dało wypuścić ze znaczkiem Alfy. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 140. Data: 2010-07-30 08:28:48
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > Dziwne, że jeszcze nie przyszedł inny alfiarz i was nie porozstawiał po
    > kątach ;-)

    Oby sie nie udalo VW bo zniknie z rynku jedna z piekniejszych marek albo przynajmniej
    straci swoj
    charakter i bedzie dla ludu :-( :
    "...Volkswagen jest zainteresowany zakupem praw do marki Alfa Romeo i ma na ten cel
    przygotowany aż 1 mld euro! Co na to koncern Fiata?...

    http://www.autokrata.pl/artykul/volkswagen-chciaby-k
    upi-alf-8999
    pozdrawiam
    Oskar Wilde