  • 1. Data: 2011-07-14 15:29:06
    Temat: ATxmega z USB
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Witajcie grupowicze.
    W wypasionej rodzinie XMEGA brakowało mi dotąd USB... no i jest np.
    ATxmega16A4U. Ciekawe, kiedy będzie dostępny w Polsce? Może nie będzie
    sporo droższy od dostępnego już od ręki ATxmega16A4.

    Michał

  • 2. Data: 2011-07-15 02:46:28
    Temat: Re: ATxmega z USB
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Michał Lankosz" <m...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > ATxmega16A4U. Ciekawe, kiedy będzie dostępny w Polsce? Może nie będzie
    > sporo droższy od dostępnego już od ręki ATxmega16A4.

    Jak USB jest potrzebne do wgrywania firmweru i jakiejś głupiej konfiguracji
    czy okazjonalnego użycia to to nie ma nic lepszego niż softwerowe usb :-)

  • 3. Data: 2011-07-15 13:23:56
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On Jul 15, 3:46 am, "Lelek@" <r...@i...iw> wrote:
    > "Michał Lankosz" <m...@t...pl> wrote in message

    > Jak USB jest potrzebne do wgrywania firmweru i jakiejś głupiej konfiguracji
    > czy okazjonalnego użycia to to nie ma nic lepszego niż softwerowe usb :-)

    Sprzętowe USB jest optymalniejsze, zabiera znacznie mniej zasobów
    procesorowi, z tego co na stronie atmela piszą to tylko w 7 procentach
    obciąża cpu.

  • 4. Data: 2011-07-15 13:59:42
    Od: Portal <m...@p...onet.usun.to.pl>

    > Sprzętowe USB jest _optymalniejsze_

    Chryste Panie - co to za wyraz???

    Pozdr
    Portal

  • 5. Data: 2011-07-15 14:23:47
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Portal" <m...@p...onet.usun.to.pl> napisał w wiadomości
    > Chryste Panie - co to za wyraz???
    > Pozdr
    > Portal

    To takie wiesz.... "the best of the bestest". No w tym przypadku to może
    "the best of the bester".

  • 6. Data: 2011-07-15 14:31:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Portal,

    Friday, July 15, 2011, 3:59:42 PM, you wrote:

    > Chryste Panie - co to za wyraz???

    Stopień wyższy od "optymalne". Językowo poprawne.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-07-15 14:38:04
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Stopień wyższy od "optymalne". Językowo poprawne.

    Niestety nie. "Optymalne" się nie stopniuje, choć "techniczna" możliwość
    istnieje.

    Waldek

  • 8. Data: 2011-07-15 14:49:07
    Od: Portal <m...@p...onet.usun.to.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Stopień wyższy od "optymalne". Językowo poprawne.

    A jaki jest językowo poprawny stopień wyższy od "najlepszy" ?

    Pozdr
    Portal

  • 9. Data: 2011-07-15 15:18:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Portal,

    Friday, July 15, 2011, 4:49:07 PM, you wrote:

    > A jaki jest językowo poprawny stopień wyższy od "najlepszy" ?

    "Najlepszy" jest stopniem najwyższym od "dobry".

    Skończyłeś podstawówkę? Bo ja to jeszcze z tamtych czasów pamiętam a
    to było naprawdę bardzo dawno temu.

    Uprzedzając: tak, wiem - usiłujesz mi przekazać, że nie ma nic lepiej
    niż "optymalnie".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2011-07-15 15:41:58
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Chociaż jeszcze RTC taki śreni, 16-bitów wystarcza na 18 godzin. W
    LPC17xx na ten przykład są osobne rejestry sekund, minut itd. , pełna data!

    Michał