  • 61. Data: 2011-07-17 18:49:16
    Temat: Re: ATxmega z USB
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mirek napisał:

    > Bo inaczej będziemy pisać jak - wybaczcie - Papa Smurpf,

    Nie wiem kto to taki ten Papa Smerf. Ograniczmy się do porównań do
    osób znanych nam obu. Ja sobie nie daję dmuchać w kaszę i dobierać
    słów. Będziemy pisać jak -- wybaczcie -- ja, tyle nam zagraża. To
    aż tak bardzo straszne?

    > Właśnie nie wygodnie, tylko jak wszyscy zaczniemy go stopniować
    > to straci on swoje znaczenie.

    Straci, jasne, że straci. Ale czy jest czego żałować? Już porfesor
    Doroszewski żalił się, że słowo jest nadużywane, radzi je zastąpić
    innym, rodzimym i mniej pretenjonalnym. Ale za to zyska nowe znaczenie.
    Zacznie opisywać coś, co wcześniej było nie do opisania jednym słowem.

    > Słowo "optymalne" sugeruje, że dane rozwiązanie jest najlepsze
    > i nas satysfakcjonuje...

    O, właśnie. Satysfakcjonuje.

    > dopóki nie wymyślimy określenia "bardziej optymalne"...

    Coś może być bardziej lub mniej satysfakcjonujące. Ten przymiotnik
    się stopniuje.

    > tylko co znaczy wtedy "optymalne" ?

    "Najbardziej satysfakcjonujące"?

    --
    Jarek

  • 62. Data: 2011-07-18 14:46:38
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Mirek nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:

    Amen.
    Przem

  • 63. Data: 2011-07-19 09:13:46
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 16 Jul 2011 07:20:15 +0200,
    Lelek@ <r...@i...iw> screamed:

    > Ale zależy do czego i ma ten atut, że nic nie kosztuje. Jak zrobisz kiedyś
    > kilka tysięcy urządzeń to docenisz walor ceny :-)
    > O ile oczywiście to usb jest do drobnostek.

    Te darmowe implementacjie USB nie są przypadkiem oparte na GPL-u?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:211B ]
    [ 11:13:19 user up 12868 days, 23:08, 1 user, load average: 0.56, 0.28, 0.31 ]

    Old mail has arrived.

  • 64. Data: 2011-07-19 16:21:15
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> wrote in message
    > In the darkest hour on Sat, 16 Jul 2011 07:20:15 +0200,
    > Lelek@ <r...@i...iw> screamed:

    > Te darmowe implementacjie USB nie są przypadkiem oparte na GPL-u?

    Przecież możesz sobie sam napisać jak wiesz jak to działa. Będzie na lata i
    optymalniejsze, nieblokujące procka w pętlach.

  • 65. Data: 2011-07-20 06:10:30
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-19 18:21, Lelek@ pisze:

    > "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> wrote in message

    > Przecież możesz sobie sam napisać jak wiesz jak to działa. Będzie na
    > lata i optymalniejsze, nieblokujące procka w pętlach.

    Jasne, w końcu czas na własną implementację jest darmowy.

  • 66. Data: 2011-07-20 07:07:31
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 19 Jul 2011 18:21:15 +0200,
    Lelek@ <r...@i...iw> screamed:

    > Przecież możesz sobie sam napisać jak wiesz jak to działa. Będzie na lata i
    > optymalniejsze, nieblokujące procka w pętlach.

    Bardziej optymalne będzie jednak USB wbudowane w HW.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:215B ]
    [ 09:07:09 user up 12869 days, 21:02, 1 user, load average: 0.43, 0.18, 0.40 ]

    The statement above is false.