  • 1. Data: 2011-07-13 16:14:06
    Temat: mikrofon do tel, może ktoś bęzie wiedział?
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    cześć,
    padł mi mikrofon w tel. LG ku990i, na alle.. znalazłem
    tylko do ku990 , może być taki?
    mirek

  • 2. Data: 2011-07-13 17:43:07
    Temat: Re: mikrofon do tel, może ktoś bęzie wiedział?
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    W dniu 2011-07-13 18:14, Mirosław pisze:
    > cześć,
    > padł mi mikrofon w tel. LG ku990i, na alle.. znalazłem
    > tylko do ku990 , może być taki?
    > mirek

    Może być.

  • 3. Data: 2011-07-14 11:40:37
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    > cześć,
    >
    > Może być.
    ok, thx
    jeszcze jedno (cóż trochę zajedzie lamersko)
    jak to najlepiej zdemontować i wmontować,
    posiadając jedynie lutownicę?
    coś wygoglowałem o jakichś hot'ach,
    jest jakaś nadzieja bez takiego sprzętu?
    mirek

  • 4. Data: 2011-07-14 12:35:15
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 14 Jul 2011 13:40:37 +0200, Mirosław napisał(a):

> [...]
    > posiadając jedynie lutownicę?
    > coś wygoglowałem o jakichś hot'ach,
    > jest jakaś nadzieja bez takiego sprzętu?

    O ile sie nie myle, to mikrofon nie jest wlutowany, a na blaszkach.

  • 5. Data: 2011-07-14 14:18:24
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    > O ile sie nie myle, to mikrofon nie jest wlutowany, a na blaszkach.
    no ok, ale co to oznacza?
    jak to zdemontować na blaszkach?
    mirek

  • 6. Data: 2011-07-14 19:14:58
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mirosław"

    > Tak jak demontujesz baterię. Wyciągasz i wkładasz nowy/nową.

    ciekawi mnie jak wyjąc taką baterie
    http://www.google.com/search?hl=pl&q=mikrofon+ku990&
    um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&biw=144
    0&bih=757

  • 7. Data: 2011-07-14 19:29:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Mirosław"

    > jak to zdemontować na blaszkach?

    Tak jak demontujesz baterię. Wyciągasz i wkładasz nowy/nową.

    Robert

  • 8. Data: 2011-07-14 20:41:58
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Mirosław"
    > ciekawi mnie jak wyjąc taką baterie
    > http://www.google.com/search?hl=pl&q=mikrofon+ku990&
    um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&biw=144
    0&bih=757

    Tego nie wiem. Wiem, że z mojej N70 na blaszkach wyszedł jak bateryjka.
    Ten chyba lutowany, z tego co widać.

    Robert

  • 9. Data: 2011-07-17 07:53:15
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Użytkownik "Mirosław"
    um=1&ie=UTF-8&tbm=isc
    > Tego nie wiem. Wiem, że z mojej N70 na blaszkach wyszedł jak bateryjka.
    > Ten chyba lutowany, z tego co widać.

    No i zwykłą lutownicą to ciężko będzie o ile możliwe bez zniszczenia.

    --
    Irokez