  • Data: 2011-07-17 18:49:16
    Temat: Re: ATxmega z USB
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mirek napisał:

    > Bo inaczej będziemy pisać jak - wybaczcie - Papa Smurpf,

    Nie wiem kto to taki ten Papa Smerf. Ograniczmy się do porównań do
    osób znanych nam obu. Ja sobie nie daję dmuchać w kaszę i dobierać
    słów. Będziemy pisać jak -- wybaczcie -- ja, tyle nam zagraża. To
    aż tak bardzo straszne?

    > Właśnie nie wygodnie, tylko jak wszyscy zaczniemy go stopniować
    > to straci on swoje znaczenie.

    Straci, jasne, że straci. Ale czy jest czego żałować? Już porfesor
    Doroszewski żalił się, że słowo jest nadużywane, radzi je zastąpić
    innym, rodzimym i mniej pretenjonalnym. Ale za to zyska nowe znaczenie.
    Zacznie opisywać coś, co wcześniej było nie do opisania jednym słowem.

    > Słowo "optymalne" sugeruje, że dane rozwiązanie jest najlepsze
    > i nas satysfakcjonuje...

    O, właśnie. Satysfakcjonuje.

    > dopóki nie wymyślimy określenia "bardziej optymalne"...

    Coś może być bardziej lub mniej satysfakcjonujące. Ten przymiotnik
    się stopniuje.

    > tylko co znaczy wtedy "optymalne" ?

    "Najbardziej satysfakcjonujące"?

    --