  • Data: 2011-07-15 21:45:14
    Temat: Re: ATxmega z USB
    Od: Portal <m...@p...onet.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Na czorta ją zacząłeś? Lubisz sobie potrollować?

    Zacząłem, bo jak widać temat jest niejednoznaczny, dla nas inżynierów
    raczej powszechnie spotykany, a mnie od tego "bardziej optymalnego" czy
    "optymalniejszego" już mi od lat uszy puchną. Tak mnie uczyli odnośnie
    tego co znaczy "optymalny", zwłaszcza jeżeli mówimy o tym bardziej
    formalnym, matematycznym wydaniu tego pojęcia, że tłumaczeń o dowolności
    interpretacji tego słowa i uznawaniu form stopniowanych nie mogę łyknąć
    bez jakiegoś solidnego argumentu. A póki co jest głównie jechanie ad
    personam i tłumaczenie typu "się używa, więc jest poprawne". Zarzuty o
    trollowanie sobie daruj, chyba na nikim tu wrażenia nie robią.

    Pozdrawiam
    Portal