  • 1. Data: 2011-02-13 07:45:39
    Temat: ATmega8 w środku (fota)
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Nie wiem czy nie uznacie za spam, ale zdjęcie mi się podoba (może nie
    jestem obiektywny, bo moje :P).

    http://dervish.wsisiz.edu.pl/~wysockia/photo/large/I
    MG_1825.JPG

    W ramach ciekawostki.

    --
    gof

  • 2. Data: 2011-02-13 07:59:29
    Temat: Re: ATmega8 w środku (fota)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-02-13 08:45, Adam Wysocki wrote:
    > http://dervish.wsisiz.edu.pl/~wysockia/photo/large/I
    MG_1825.JPG

    Samo odpadło czy pomagaleś?

    Mi kiedyś wybuchła (za duże napięcie na zasilaniu, cos koło 20V poszlo),
    ale tak ladnie nie pękła, po prostu dziura się zrobiła.

  • 3. Data: 2011-02-13 10:33:11
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    No pięknie Panie, pięknie...
    To ja z innej beczki, jakim to cudem* udało Ci się tak ślicznie drobiazg
    uchwycić?

    Miłego.
    Irek.
    *sprzętem

  • 4. Data: 2011-02-13 11:08:40
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 13/02/2011 8:33 PM, Irek N. wrote:
    > No pięknie Panie, pięknie...
    > To ja z innej beczki, jakim to cudem* udało Ci się tak ślicznie drobiazg uchwycić?

> [...]
    Camera Maker: Canon
    Camera Model: Canon PowerShot A610
    Image Date: 2011-02-12 23:56:38 (no TZ)
    Focal Length: 7.3mm
    Aperture: f/8.0
    Exposure Time: 4.000 s
    Exposure Bias: none
    Metering Mode: Matrix
    Exposure Mode: Manual
    White Balance: Auto
    Flash Fired: No (enforced)
    Orientation: Normal
    Color Space: sRGB
    GPS Coordinate: undefined, undefined
    Tomek

  • 5. Data: 2011-02-13 13:01:56
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    No to teraz jeszcze kolega dorysuje, w którym miejscu są fusebity :)

  • 6. Data: 2011-02-13 15:45:56
    Od: ohouapss <k...@g...com>

    On 13 Lut, 08:45, g...@n...invalid (Adam Wysocki)
    wrote:
    > Nie wiem czy nie uznacie za spam, ale zdjęcie mi się podoba (może nie
    > jestem obiektywny, bo moje :P).

    Jeśli nie zamierzasz wystawiać tego zdjęcia, to może wrzuć na
    http://commons.wikimedia.org/wiki/Main_Page ?
    Bardzo ładne:)

  • 7. Data: 2011-02-13 15:50:30
    Od: ohouapss <k...@g...com>

    Przepraszam - mam niedobre zwyczaje i zawsze sprawdzam czy da się
    wylistować foldery na www - i przejrzałem Twoje inne zdjęcia. Bomba!
    Już nic nie piszę, bo to nie na tę grupę.

  • 8. Data: 2011-02-13 16:22:27
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    MG_1825.JPG

    > Samo odpadło czy pomagaleś?

    Pomagałem - była już uszkodzona (dostała 12V zamiast 5V i się zwarła na
    na zasilaniu), ale bez efektów. Wsadziłem w imadło, mocno ścisnąłem po
    bokach i uderzyłem - i tak pięknie odpadło :)

    --
    gof

  • 9. Data: 2011-02-13 16:23:59
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Tom <t...@n...spam.invalid> wrote:

    > Camera Maker: Canon
    > Camera Model: Canon PowerShot A610

    Dokładnie. Lubię ten aparat właśnie za dobre makro :)

    --
    gof

  • 10. Data: 2011-02-13 16:29:42
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    ohouapss <k...@g...com> wrote:

    > Jeśli nie zamierzasz wystawiać tego zdjęcia, to może wrzuć na
    > http://commons.wikimedia.org/wiki/Main_Page ?

    W sumie dawno nic nie wrzucałem na commons, nie pomyślałem o tym.
    Wrzuciłem :)

    --
    gof