  • 11. Data: 2011-02-13 16:30:26
    Temat: Re: ATmega8 w środku (fota)
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    ohouapss <k...@g...com> wrote:

    > Przepraszam - mam niedobre zwyczaje i zawsze sprawdzam czy da się
    > wylistować foldery na www - i przejrzałem Twoje inne zdjęcia. Bomba!
    > Już nic nie piszę, bo to nie na tę grupę.

    Nie ma problemu - celowo nie wyłączałem indeksowania, nie mam na tym
    punkcie paranoi :) Tam gdzie ma być wyłączone tam jest, tam gdzie nie
    ma potrzeby żeby było wyłączone, tam jest włączone.

    --
    gof

  • 12. Data: 2011-02-13 17:14:39
    Od: "4CX250" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid>
    napisał w wiadomości news:pme.1297583139@news.chmurka.net...
    > Nie wiem czy nie uznacie za spam, ale zdjęcie mi się podoba (może
    > nie
    > jestem obiektywny, bo moje :P).

    Ładne, ale masz brudny obiektyw.

    Marek

  • 13. Data: 2011-02-13 18:16:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Sebastian Biały napisał:

> [...]
    MG_1825.JPG

    > Samo odpadło czy pomagaleś?
    >
    > Mi kiedyś wybuchła (za duże napięcie na zasilaniu, cos koło 20V poszlo),
    > ale tak ladnie nie pękła, po prostu dziura się zrobiła.

    Mam kartę sieciową SMC z podobnie wypreparowanym chipem. Po burzy jej
    się tak zrobiło.

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2011-02-13 21:07:15
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    > Mam kartę sieciową SMC z podobnie wypreparowanym chipem. Po burzy jej
    > się tak zrobiło.

    Nie jest osmolony, spalony?

    --
    gof

  • 15. Data: 2011-02-13 21:08:35
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    4CX250 <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Ładne, ale masz brudny obiektyw.

    Gdzie dokładnie to widać? Te zamglenia pod chipem i nad? Możliwe... Ten
    aparat sporo przeszedł :)

    --
    gof

  • 16. Data: 2011-02-13 21:57:39
    Od: "sebart" <s...@a...net>

    W czasach zimnej wojny ruscy mirkofrezarką robili podobnie by sklonować
    amerykańską myśl techniczną.

  • 17. Data: 2011-02-13 22:54:30
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 13.02.2011 22:57, sebart pisze:
    > W czasach zimnej wojny ruscy mirkofrezarką robili podobnie by sklonować
    > amerykańską myśl techniczną.
    Są firmy, które świadczą usługę odparowania kolejnych warstw laserem i
    przygotowania dokumentacji fotograficznej...

    A nie tak dawno za pomocą rozpuszczalnika załatwiono układ TPM
    dobierając mu się do pamięci.

    Michoo

  • 18. Data: 2011-02-13 23:25:11
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-02-13 23:54 Michoo napisał(a):

    > Są firmy, które świadczą usługę odparowania kolejnych warstw laserem i
    > przygotowania dokumentacji fotograficznej...
    >
    > A nie tak dawno za pomocą rozpuszczalnika załatwiono układ TPM
    > dobierając mu się do pamięci.

    O, akurat jeżeli o to chodzi to polecam wysłuchanie całego nagrania (z
    konferencji BlackHat chyba z 2009 lub 2010) i obejrzenie materiałów
    dodatkowych. Cała praca zajęła jednemu człowiekowi 6 miesięcy, z tego 2
    miesiące samo obejście siatki siedzącej w najwyższych 2 warstwach
    metalu. Trzeba było też ominąć czujniki oświetlenia, przepalić niektóre
    połączenia działkiem jonowym (ion beam) itd. Samo trawienie obudowy to
    przy tym pikuś i zadanie powtarzane na wielu egzemplarzach (gość kupił
    chyba 100 scalaków TPM do prób).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 19. Data: 2011-02-14 00:15:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Wysocki napisał:

    > Nie jest osmolony, spalony?

    Nie, po prostu odwaliło mu dekiel. Myślę, że to nie bezpośredni skutek
    pioruna -- od wyładowania coś się zepsuło i zwarło, a ten biedaczek się
    od tego przegrzał. Nie mam w tej chwili pod ręką aparatu żeby zrobić
    zdjęcie, ale widać cały krzem w środku.

    --
    Jarek

  • 20. Data: 2011-02-14 01:33:22
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Nie wiem czy nie uznacie za spam, ale zdjęcie mi się podoba (może nie
> [...]

    precze spamerze! ;)

    ps
    zdjecie oczywiscie podoba sie i wywolalo u mnie pytanie:
    - sa gdzies na sieci zdjecia rtg "popularnych" mikrokontrolerow /
    procesorow?