    From: animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: ASUS 1201N się przegrzewa
    Date: Sun, 04 Aug 2013 00:33:09 +0200

    W dniu 2013-08-03 23:28, GAD ZombiE pisze:
    > Witam
    >
    > Mam ASUSa 1201N (netbook), który ma już ponad 3 lata. Działa bez
    > problemów, zawsze był dość ciepły, ale ostatnio (są upały) trochę się
    > przegrzewa. Wziąłem programy do sprawdzenia temperatur i GPU oraz CPU
    > mają koło 80 stopni (nawet ponad), kiedy prawie nic się nie dzieje.
    > Zauważyłem też, że karta graficzna chodzi na 800MHz w tym stanie. Na
    > moim desktopie nowy Radeon HD7770 elegancko zwalnia w idle do 300MHz, a
    > do gier wskakuje na 1GHz. Nie da się podobnie zrobić w tym netbooku? Po
> [...]

    U mnie dysk zaczyna strasznie zasuwać jak się uruchomi jakis flashowy
    filmik . Opera wariuje- dostaje 183% pamieci. Dysk zasuwa. Ten Adobe
    Flash Player jest jakiś "porąbany, ale jak go tu nie używać? Przecież
    jest potrzebny. W menedzerze zadań ubijam niepotrzebne provesy, które
    sie włączaja i jest trochę lepiej, ale pamięc Opery nie spada. Natomiast
    jak uruchomię gdzieś na stronie Vod to takich cyrków nie ma. Dysk jest
    cichy i nienadwyręża dię.

    --
    animka