  • 1. Data: 2012-03-08 11:16:00
    Temat: AMOLED a słońce
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Czy wyświetlacze AMOLED są lepsze w mocny słońcu, czy raczej to nie ma związku z
    typem wyświetlacza, a raczej z rodzajem warstwy powierzchownej?

    Dzięki.

    latet

  • 2. Data: 2012-03-08 11:18:18
    Temat: Re: AMOLED a słońce
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 8 Mar 2012 12:16:00 +0100, Latet napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Czy wyświetlacze AMOLED są lepsze w mocny słońcu, czy raczej to nie ma związku z
    > typem wyświetlacza, a raczej z rodzajem warstwy powierzchownej?

    są trochę lepsze, ale żaden świecący typ wyświetlacza nie będzie dobry w
    słońcu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 3. Data: 2012-03-08 11:37:33
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-08 12:18, Waldek Godel wrote:

    > są trochę lepsze, ale żaden świecący typ wyświetlacza nie będzie dobry w
    > słońcu.

    Wygooglasz w 5 sek duzo tego typu porownan:
    http://www.engadget.com/2010/06/21/super-amoled-vs-a
    moled-vs-lcd-in-direct-sunlight-fight/

  • 4. Data: 2012-03-08 13:02:51
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 08.03.2012 12:37, atm pisze:

    > Wygooglasz w 5 sek duzo tego typu porownan:
    > http://www.engadget.com/2010/06/21/super-amoled-vs-a
    moled-vs-lcd-in-direct-sunlight-fight/

    czy ja dobrze widzę że xperia ze zwykłym LCD tft radzi sobie ze słońcem
    najlepiej?
    ToMasz

  • 5. Data: 2012-03-08 19:12:10
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:

    moled-vs-lcd-in-direct-sunlight-fight/

    > czy ja dobrze widzę że xperia ze zwykłym LCD tft radzi sobie ze słońcem
    > najlepiej?
    > ToMasz

    no prosze, a w nokiach to chyba daja z tylu lustro bo na sloncu widac
    wysmienicie :) chyba bym sie pocial jakbym mial uzywac czegokolwiek z
    prezentowanych :)

  • 6. Data: 2012-03-08 19:23:27
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    moled-vs-lcd-in-direct-sunlight-fight/

    > no prosze, a w nokiach to chyba daja z tylu lustro bo na sloncu widac
    > wysmienicie :) chyba bym sie pocial jakbym mial uzywac czegokolwiek z
    > prezentowanych :)
    w jakich nokiach? W siemensie sxg75 też było wszystko widać bez
    podświetlenia, tak jak w wielu nawigacjach turystycznych, ale to juz
    chyba nie ta epoka w ekranach LCD
    ToMasz

  • 7. Data: 2012-03-08 19:24:14
    Od: atm <...@v...pl>

    moled-vs-lcd-in-direct-sunlight-fight/

    > no prosze, a w nokiach to chyba daja z tylu lustro bo na sloncu widac
    > wysmienicie :) chyba bym sie pocial jakbym mial uzywac czegokolwiek z
    > prezentowanych :)

    Nie wiem ktora Nokie masz, N8 w kazdym razie znaczaco nie odstaje od
    stawki:
    http://techprolonged.com/index.php/2011/03/21/displa
    y-comparison-samsung-galaxy-s-vs-nokia-n8/

    Wczoraj sprawdzilem SGS2 w sloncu, bylo ok - nie ma problemu z czytaniem
    itp jednak z pewnoscia w tych warunkach nie czytalbym dluzszych tekstow.

  • 8. Data: 2012-03-08 20:28:05
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    moled-vs-lcd-in-direct-sunlight-fight/

    > Nie wiem ktora Nokie masz

    e50, 51, 52... :)

  • 9. Data: 2012-03-09 17:50:18
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-03-08 20:24, atm wrote:

    > Wczoraj sprawdzilem SGS2 w sloncu, bylo ok - nie ma problemu z czytaniem
    > itp jednak z pewnoscia w tych warunkach nie czytalbym dluzszych tekstow.

    Co to za "słońce" teraz...

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 10. Data: 2012-03-10 00:07:20
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Thu, 08 Mar 2012 21:28:05 +0100, Mateusz <m...@v...pl>
    naskrobał przy słoiku:

    > e50, 51, 52... :)

    bo to troche inna technologia wykonania ekranu - no i tam masz
    warstwe odbijajala swiato i da sie czytac bez podswietlenia.
    Zobacz jakas nokie nowszej generacji np N8

    --
    AL