  • 1. Data: 2012-04-26 13:00:06
    Temat: AERO2
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    O co chodzi z tym Aero2?
    Trafiłem ostatnio przez przypadek i nie wiem czy dobrze rozumiem.
    Czy to jest darmowy internet dla każdego, któy załatwiło nam państwo?

    Rozumiem, że predkośc jest kiepska (256 a od maja 512kb) ale do
    przegladania stron czy sciagniecia poczty jakos sie nada.
    Czy to jest predkosc maksymalna, czy minimalna?

    Jak wygląda kwestia zasięgu - czy to jest zasięg jakiegoś konkretnego
    operatora GSM?

    No i ogólnie - jak działa? Bezproblemowo? Chętnie wymieniłbym radiowe łącze
    na któym rodzinka męczy się od dawien dawna.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 2. Data: 2012-04-26 16:10:47
    Temat: Re: AERO2
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-26 13:00, Budzik pisze:
    > O co chodzi z tym Aero2?
    > Trafiłem ostatnio przez przypadek i nie wiem czy dobrze rozumiem.
    > Czy to jest darmowy internet dla każdego, któy załatwiło nam państwo?

    Tu poczytaj ->
    <http://wyborcza.biz/Gieldy/1,122116,11608044,Darmow
    y_internet_Aero2__Tylko_dla_wytrwalych.html>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2012-04-26 16:35:05
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    wiadomości news:26042012.17877D43@budzik61.poznan.pl...
    >O co chodzi z tym Aero2?

    O nic, wszystko dziala OK.
    Najlepsze zrodlo wiedzy o Aero2 :
    http://aero2forum.pl/index.php

  • 4. Data: 2012-04-26 17:02:34
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Tu poczytaj ->
    > <http://wyborcza.biz/Gieldy/1,122116,11608044,Darmow
    y_internet_Aero2__Tylko_dla_wytrwalych.html>

    Dlaczego dla wytrwałych?
    Wypełniłem formularz, po ok 2 miesiącach karta przyszła,
    wkładam do telefonu z Windows Phone 7.5 udostępniam po wifi
    i działa tak jak nalezy, szybkosc 230kbps/230kbps na speedtescie pokazało.

    niedlugo zrobię testy wydajnosci non stop bede pchał max upload i max
    download
    streaming z kamer :) zobaczymy jak się sprawdzi, rozłaczenia oczywiscie są
    co godzinę.

    router tplinka 3g juz czeka teraz jeszcze na modem usb czekam i zacznę
    zabawę

    pozdrawiam
    AT

  • 5. Data: 2012-04-26 17:40:43
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Amir" napisał:

    > Dlaczego dla wytrwałych?

    "W całym kraju są cztery punkty, gdzie można od ręki odebrać kartę SIM.
    Wszystkie w Warszawie"

    > Wypełniłem formularz, po ok 2 miesiącach karta przyszła,

    Wpadłem dziś przy okazji zakupów w Oszą do salonu Sferii, po 5 minutach
    miałem kartę w łapce. Zaraz będę ją wyłamywał. Jakby co, poproszę o pomoc
    Animkę ;->

    JoteR

  • 6. Data: 2012-04-26 18:03:25
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/04/26 17:40, JoteR pisze:

    > Wpadłem dziś przy okazji zakupów w Oszą do salonu Sferii, po 5 minutach
    > miałem kartę w łapce. Zaraz będę ją wyłamywał. Jakby co, poproszę o pomoc
    > Animkę ;->

    na którym pietrze mieszkasz??
    moze prosciej po prostu bedzie wyskoczyc przez okno ??
    ;>

  • 7. Data: 2012-04-26 18:07:17
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Krystek <s...@k...art.pl> wrote:

    > Tu poczytaj ->
    > <http://wyborcza.biz/Gieldy/1,122116,11608044,Darmow
    y_internet_Aero2__Tylko_dla_wytrwalych.html>

    "Czy modem mozna u was dostac za darmo?".

    Taa, i jeszcze frytki do tego. Jak sie komus chce na sile dokopac w
    artykule, zawsze sie da.

    AK

  • 8. Data: 2012-04-26 18:07:52
    Od: berloo <p...@w...berloo.ovh.org>

    26.04.2012 17:40 JoteR <j...@p...pl> w wiadomości
    <news:jnbqaa$690$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > "W całym kraju są cztery punkty, gdzie można od ręki odebrać kartę SIM.
    > Wszystkie w Warszawie"

    Można zamówić pocztą i poczekać 4 tygodnie. Rzeczywiście trzeba być
    wyjątkowo wytrwałym...

    --
    Mateusz Berlik - berloo
    kontakt: http://www.berloo.ovh.org/

  • 9. Data: 2012-04-26 18:18:08
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "KiloSierra" napisał:

    > na którym pietrze mieszkasz??
    > moze prosciej po prostu bedzie wyskoczyc przez okno ??

    Dlaczego? Ona przynajmniej ma wiedzę, jak jej NIE wyłamywać, a w razie czego
    jak ją wydłubać z wnętrza modemu/telefonu i czym ją skleić z powrotem.
    Grzechem byłoby nie skorzystać z takiej eksperiencji.

    JoteR

  • 10. Data: 2012-04-26 18:45:39
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-26 18:07, berloo pisze:

    > Można zamówić pocztą i poczekać 4 tygodnie.

    Żeby tylko 4 tygodnie. Bo przecież wszyscy mieszkają w Warszawie...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/