  • Data: 2012-01-25 13:24:02
    Temat: Re: ACTA
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24/01/2012 13:30, Gil wrote:

    > Dla mnie to tania energia. (prąd i paliwa) oraz przepisy pozwalające korzystac
    > z tego jak chcesz. Paliwem może byc drzewo na twojej działce, którego juz
    > teraz nie możesz sam wyciąc bez pozwolenia (bez podatku) i korzystać ze
    > spalonej energii.

    Chcesz wolności i palenia w piecu drzewem z działki? OK

    Tylko dlaczego chcesz przy okazji, żeby inni dzielili się z tobą swoimi
    paliwami? Pal sobie krzakami, kup konia bo ropy w ogrodzie nie
    wykopiesz, dom zasilaj z wiatraka na dachu. Będzie wolność.

    W zasadzie nic nie powstrzymuje cię przed kupieniem kawałka ziemi w
    jakiejś głuszy i życiu w ten sposób. No, może poza brakiem możliwości
    narzekania na cywilizację, dzięki której możesz na nią w internecie
    narzekać.

    Dlaczego nie wyprowadzisz się do lasu?

    --
    Pozdrawiam,