  • Data: 2012-01-25 15:25:08
    Temat: Re: ACTA
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25/01/2012 13:42, quent wrote:

    > Ty ciągle nie widzisz sedna.
    > Niedługo nie będziesz się dziwił, że Ci nie będą pozwalać zimą chodzić
    > bez czapki na głowie.
    > No ale i tacy muszą być co to za grosz nie rozumieją idei wolności i
    > dadzą sobie ją ograniczać bez mrugnięcia...
    >
    > Oczywiście wolność nie może być absolutna, żyjemy w społeczeństwie
    > powiązanym mnóstwem współzależności i pewne jej ograniczenia są
    > konieczne aby uniknąć innych, jeszcze gorszych. Dawno jednak
    > przekroczony został *niezbędny zakres* tych ograniczeń - popadamy w
    > absurd... często w czysty faszyzm.

    Absurdy absurdami, ale jak pan Kazio z Mietkiem i jego szwagrem postawi
    dom przy flaszce a dach zwali się rodzinie na głowy, to leczyć się będą
    za własne pieniądze, czy społeczeństwa?

    A jak pani Krystyna uzna, że "pierdolnie mi pan tu taki różowy garaż
    trzy na cztery metry" w bieszczadach, to mam to paskudztwo oglądać w
    imię jej wolności?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil