  • Data: 2012-01-24 16:19:55
    Temat: Re: ACTA
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-24 15:32, kamil pisze:
    > Zabawnie to wygląda w kontekście wcześniejszej dyskusji o darmozjadach
    > żyjących z pracy innych - tobie się ten system nie podoba, więc niech
    > ktoś inny ruszy się i go zmieni.

    :-)
    Zmienić trzeba ludziom myślenie, wyleczyć ich z "czerwonej" choroby.
    Nie ma żadnego przełącznika, którym system się zmienia. To jest mozolny
    proces.
    Np w usa ludzie są dużo bardziej wyczuleni na czerwone myślenie. W lot
    większość łapie, że socjalizm to coś złego, że wyjściem jest kapitalizm
    ale nie korporacjonizm tylko kapitalizm, ktory wyrasta z definicji
    wolnego rynku z małym udziałem struktur państwowych, regulacji itp.
    Takiego gruntu w PL nie ma. Nie mamy tu tradycji wolnorynkowych...

    Ale i w USA socjaliści powoli omamiają lud obietnicami.
    Już Marks pisał kiedyś, że w każdej demokracji prędzej czy później musi
    zwyciężyć socjalizm.

    www.elipsa.info