  • Data: 2012-01-24 13:51:07
    Temat: Re: ACTA
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-24 14:35, quent pisze:

    > Celowo pominąłeś kontekst? Przecież to jest kluczowe.
    > Nikt Ci w tramwaju w nos dmuchać nie zamierza.
    > Problem w tym, że to Ty chcesz zakazywać mi palenia w mojej *własnej*
    > knajpie.

    Nie, to już nie jest Twoja własna knajpa. Jako miejsce, wyposażenie itd
    (choć nie do końca) - owszem. Ale jako działalność gospodarcza - już
    nie. Np. nie możesz sobie brać całego dochodu. Nie możesz wywalić
    stamtąd kasy fiskalnej, gaśnic, kafelków z kącika z umywalką, samej
    umywalki i kretyńskiej karteczki z instrukcją jak myć ręce. Głupiej
    prawie jak te moje wyjaśnienia niczym wykład z przedszkola...

    > Ty chcesz mówić mi czego mają uczyć się moje dzieci w szkole.
    > Ty chcesz wyjąc kasę z mojej kieszeni aby dać ją komuś innemu.
    > przykładów jest dużo ale nie będę wymieniał bo chodzi z grubsza we
    > wszystkich o to samo.
    >
    > Napisałem "Ty" w sensie takim, że jesteś za takim a nie innym prawem...
    > jesteś za ograniczaniem wolności.

    Nie jestem za ograniczeniem wolności tylko za niewprowadzaniem
    rewolucji, a ta nastąpi z chwilą, kiedy komuś zachce się wywracać na
    lewą stronę całą biurokratyczną machinę światową. Jak nie da się
    zlikwidować piractwa, tak nie da się zlikwidować instytucji robienia
    dobrze obywatelom. Bo po jednej i drugiej stronie stoją miliony osób,
    które sobie nie dadzą odebrać tego, co mają.

    Jestem za utrzymaniem maksimum sumy miliona różnych funkcji. Maksimum, w
    którym będę się maksymalnie obijał, podróżował, bawił i ten stan będzie
    możliwy do osiągnięcia dla każdego chętnego. Obawiam się, że dużo lepiej
    pod tym względem - uwzględniając aktualny rozwój techniczny - już nie
    będzie, co byśmy nie zrobili. Za to łatwo można zrobić dużo gorzej i nie
    szukając daleko, takie kuku właśnie zafundowała sobie Afryka Północna.

    > Tzn. ja wiem, że nie jesteś i gdybyśmy wypili razem ileśtam litrów wódki
    > to w końcu zgodziłbyś się ze mną ;-)

    W kwestii ''żeby było żarcie, picie i wesoło''. Tylko jakby szczegóły
    drogi to tego stanu nam się różnią trochę :)

    --
    pozdrawia Adam
    /who ostrzega: życie grozi śmiercią!/