  • Data: 2012-01-24 13:05:54
    Temat: Re: ACTA
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-23 12:33, quent pisze:
    > Państwo powinno się tym zajmować. To jedna z podstawowych jego funkcji.

    > Nie stac mnie na prywatnego bo panstwo robiąc nieuczciwą konkurecnję winduje ceny
    usług prywatnych do granic absurdu.

    Chciałbym tylko nieśmiało zauważyć, że poważnym problemem USA są obecnie właśnie
    koszty
    usług medycznych, wywindowanych do granic absurdu przez komercyjnych usługodawców.
    Dwa razy wyższe niż w zachodniej Europy, gdzie opieka głównie państwowa.
    Przy podobnej "średniej" jakości i ilości świadczonych usług "na głowę".
    I znacznie większym rozwarstwieniu w dostępie i tej jakości.