  • Data: 2003-05-03 08:35:50
    Temat: Re: ACN i ich firewall na port 113
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <s...@G...Gubernat.NET>, Przemys?aw 'Repcio'
    Gubernat wrote:

    > Nie znam ISP który a? tak dba o userów (i ich o tym nie informuje, ja
    > swoich informuj? ?e dost?pu poza siec na port 25 mieae nie bed?)

    Tez jestem adminem u ISP i do glowy by mi nie przyszlo blokowac port
    25 poza siec. Szczerze mowiac nie zapisalbym sie do Ciebie do sieci z
    taka polityka. Nigdy nie korzystam z serwera SMTP u swojego ISP tylko
    zawsze pakuje poczte bezposrednio na port 25 serwera docelowego. W ten
    sposob jak jest jakis blad (niezanany user, przepelniona skrzynka) to
    mam o tym informacje natychmiast a nie jak queue sie flushnie (czyli
    co 5 minut).

    Mozna wiedziec co Cie sklonilo do bycia takim paranoid-adminem?

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl