eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyABS i "pralka"Re: ABS i "pralka"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-f
    or-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ABS i "pralka"
    Date: Tue, 19 Nov 2013 11:30:41 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 48
    Message-ID: <l6fekh$omu$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <5289e443$0$2173$65785112@news.neostrada.pl>
    <l6d9n3$2ln$1@usenet.news.interia.pl>
    <528a6f1b$0$2147$65785112@news.neostrada.pl>
    <l6e55d$vr3$1@usenet.news.interia.pl> <l6f2vt$26t$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1384857041 25310 83.15.205.22 (19 Nov 2013 10:30:41
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Nov 2013 10:30:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
    In-Reply-To: <l6f2vt$26t$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511309
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-19 08:11, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2013-11-18 23:42, Adam pisze:
    >> W dniu 2013-11-18 20:48, Artur Maśląg pisze:
    >>> W dniu 2013-11-18 15:54, BUNIEK pisze:
    >>>> (...)
    >>>> A co do ABS - wyjmij bezpiecznik tego systemu będziesz miał bez ABS.
    >>>
    >>> Świetna rada - daj link do danych, na podstawie których będziesz
    >>> odpowiadał za skutki z niej skorzystania :>
    >>
    >> Jakie skutki?
    >
    > Takie negatywne, czyli dla przykładu niepoprawny rozkład sił hamowania.
    >
    >> Czyżby w Polsce nie było żadnego samochodu bez ABS?
    >
    > Odróżniasz samochód bez ABS-u od samochodu z ABS z wyjętym
    > bezpiecznikiem?
    >
    > (...)
    >> W każdym razie wyjmując bezpiecznik (tylko na czas testów) z ABS, trzeba
    >
    > To testów czy cywilnej jazdy jak tu poprzednik zaproponował?
    >
    >

    Pośpieszyłem się.
    Masz rację - za szybko myślałem ;)

    Oczywiście - do testów można.
    Do codziennej jazdy - tylko niektóre najstarsze ABS-y jednokanałowe
    można odłączyć, co zresztą też nie jest wskazane.
    Natomiast w nowszych autach, zwłaszcza tych z kontrolą trakcji - nie
    należy odłączać ABS.

    Sam zresztą kiedyś miałem problem, aby Land Roverem wyjechać z błota -
    kręcił tylko dwoma kołami po przekątnej. Problem znalazłem dopiero
    jakieś 2 godziny później - uszkodzone mocowanie czujnika pedału
    sprzęgła. Wciśnięcie sprzęgła rozłącza w tym aucie układy kontroli
    uślizgu kół, więc nie działały "blokady", realizowane przez hamowanie
    ślizgającego się koła. Ach, ta wszechobecna elektronika ;)


    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: