  • 41. Data: 2011-09-21 19:13:25
    Temat: Re: ABS,ESP,TC
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Jest tam napisane, ale wyjasnie ci prosto:
    Ma to, ze nie przywalilem bokiem w drzewo po przeciwnej stronie.

    sz.

  • 42. Data: 2011-09-21 19:38:59
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "szufla"

    > Jest tam napisane, ale wyjasnie ci prosto:
    > Ma to, ze nie przywalilem bokiem w drzewo po przeciwnej stronie.

    Nie miesza Ci się ABS z ESP?

  • 43. Data: 2011-09-21 20:14:29
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-09-21 14:27, venioo pisze:

    > No to mnie rozbroiliscie :) Nie wiedzialem, ze tu tylu weteranow jest :D

    Czitery ! ;)
    tylko IDCHOPPERS był przydatny ;)

  • 44. Data: 2011-09-21 20:17:48
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    > Użytkownik "szufla"

    > Nie miesza Ci się ABS z ESP?
    A widziałeś w wyposazonym w nie jednocześnie samochodzie te systemy
    działające oddzielnie? ;)

  • 45. Data: 2011-09-21 20:18:53
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 17:30:43 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > i to ma być argument obrony?!

    Skoro MZ woli rozebrać pół samochodu, by mieć luksus zmiany żarówki w
    reflektorze zamocowanym na samochodzie... Patent w FF zresztą nie jest taki
    nowy, bo w PF125p też do wymiany żarówki demontowało się reflektor, choć
    pewnie można było przebijać się z wnętrza kabiny :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 46. Data: 2011-09-21 20:22:45
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nie miesza Ci się ABS z ESP?

    Nie, nie miesza. Nie czytasz tego co napisalem !
    To bylo 10 lat temu i auto nie mialo ESP i watpie, zeby w tamtej sytuacji
    pomoglo. Co innego lagodny poslizg na asfaltowym zakrecie a co innego nagly
    spadek kola z wysokiego asfaltu na zwir (bo to waska mazurska droga byla),
    bledna kontra w lewo i auto od razu jedzie bokiem. Do tego noga do oporu na
    hamulec, kola zblokowane i juz nastepnej kontry w prawo nie bedzie, jesli
    nie bedziemy mieli ABSu.
    Ja te sytuacje analizowalem ze 100x bo to walka o zycie byla wiec to dobrze
    pamietam :)

    PS.
    Znalazlem cos dla ciebie, moze lepiej to zrozumiesz bo sa to zdarzenia z
    ktorych cholernie trudno wyjsc, zwlaszcza gdy ma to miejsce na zakrecie:
    Naprawde swietnie wszystko opisane:
    http://www.auto-motor-i-sport.pl/magazyn/Skoda-szkol
    a-auto-bezpieczenstwo-1784.html

    Pozdro :)
    sz

  • 47. Data: 2011-09-21 20:23:19
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "scobowski" <s...@a...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > A widziałeś w wyposazonym w nie jednocześnie samochodzie te systemy
    > działające oddzielnie? ;)

    ja tam nie wiem, ale pisał o ABS a nie ESP, wiec nie ma powodu sądzić, ze ma
    ESP w ogóle.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 48. Data: 2011-09-21 20:39:59
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-09-21 20:22, szufla pisze:

    > To bylo 10 lat temu i auto nie mialo ESP i watpie, zeby w tamtej sytuacji
    (ciach)
    no tego nie napisałeś ;)

  • 49. Data: 2011-09-21 22:03:27
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Dobra, to se już poszyfrowaliście, a teraz tłumaczcie :))

    MS

  • 50. Data: 2011-09-21 22:13:57
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    > nowy, bo w PF125p też do wymiany żarówki demontowało się reflektor, choć
    > pewnie można było przebijać się z wnętrza kabiny :-)

    Well.... widocznie mieliśmy inne 125p bo w moim żarówkę się wymieniało
    normalnie, bez dodatkowych operacji.

    --
    MZ