  • 51. Data: 2011-09-21 22:45:20
    Temat: Re: ABS,ESP,TC
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 22:13:57 +0200, MZ napisał(a):

    > Well.... widocznie mieliśmy inne 125p bo w moim żarówkę się wymieniało
    > normalnie, bez dodatkowych operacji.

    Normalnie, czyli odkręcało się okular, luzowało trzy śrubki trzymające
    element optyczny, lekko obracało się go, wyjmowało i wymieniało żarówkę.
    Tak było w tym 1974 i w tym z 1982r. którymi jeździłem - sprawdzałem też w
    "Sam Naprawiam.." Jeżeli "normalnie" to dla Ciebie przez zaślepkę od strony
    silnika, to w 125p nie jest normalnie.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 52. Data: 2011-09-21 22:51:49
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-21 22:03, Maciej S. pisze:

    > Dobra, to se już poszyfrowaliście, a teraz tłumaczcie :))
    >
    > MS

    UTFG

  • 53. Data: 2011-09-21 22:57:02
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Dobra, to se już poszyfrowaliście, a teraz tłumaczcie :))

    http://uk.ign.com/cheats/games/doom-pc-3285

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 54. Data: 2011-09-21 23:19:19
    Od: venioo <p...@o...eu>

    http://demotywatory.pl/527839/IDDQD---IDKFA

    --
    venioo
    GG:198909

  • 55. Data: 2011-09-22 00:50:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Bezpieczników nie masz?

    To się przestało udawać tak od początku XXI wieku.

    Dziś komputer kontroluje też balans hamowania przód/tył, ale to działa w
    miarę prawidłowo tylko jeżeli ABS funkcjonuje.
    Pozostawienie samej regulacji balansu z wyłączeniem funkcji
    antyblokujących też działało strasznie topornie - prawdopodobnie użyty
    algorytm nie potrafił działać dobrze jak koła się blokowały.

    A wyłączenie zupełnie elektroniki z kolei przenosi balans hamowania zbyt
    mocno do tyłu i w ogóle jest beznadziejnie, bo tylne hamulce blokują się
    szybciej niż przednie.

    Żeby odłączyć ABS i żeby miało to jakiś sens, trzeba zamontować
    regulowane (najlepiej z kabiny) reduktory siły tylnych hamulców.

  • 56. Data: 2011-09-22 08:38:33
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2011-09-21 23:19, venioo pisze:
    > W dniu 2011-09-21 22:03, Maciej S. pisze:
    > http://demotywatory.pl/527839/IDDQD---IDKFA

    Łezka mi się w oku zakręciła :)
    Sieć zbudowana w bloku na kablu koncentrycznym, odpalanie sterowników
    IPX/SPX i nieprzespana noc, Piękne czasy :) to se ne vrati ;)
    spider

  • 57. Data: 2011-09-22 15:36:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" napisał w
    Użytkownik "J.F"

    >Będę strzelał...przed zakrętem trzeba zahamować? Szkoda, że moje auto
    >nie ma możliwości wyłączenia ABS i ESP - potestował bym osobiście

    Hamowanie przed zakretami zawsze mi wychodzilo, a teraz ABS w tym nie
    przeszkadza.

    >Tor i miejsce toru to samo, nawadniane przez spryskiwacze - dla mnie

    OK, czyli to przynajmniej jest porownywalne.

    >przesłanie tego programu było jedno nie wolno nadmiernie ufać
    >systemom wspomagającym, bo nie są aż tak skuteczne jak to widzimy na
    >reklamach

    Nie wiem co tam widzimy, ale zaden taki system fizyki nie przeskoczy,
    co najwyzej pozwoli ja wykorzystac.

    Dopiero Batmobile mial dobre systemy :-)

    J.

  • 58. Data: 2011-09-23 17:41:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-09-2011 14:24, BartekK pisze:

    > A-klasie dupiate zawieszenie, którym jeździć by się nie dało, auto przy
    > teście łosia się przewracało, ale dorobił elektronikę, kontrole trakcji
    > i inne dupiersznity które jakoś próbują nie pozwolić ci doprowadzić do
    > przewrócenia auta.

    Czyli jednak to działa.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 59. Data: 2011-09-23 18:02:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-09-2011 15:34, Arek pisze:
    > A może po prostu nie mają co pokazywać, to wymyślają jakieś głupoty. Nie
    > oglądałem tego programu więc opieram się tylko na tym co napisałeś. A z
    > tego wynika, że ten test absolutnie nic nie wniósł. W ten sposób można
    > udowodnić dowolną bzdurę.

    No właśnie.Facet porównywał auta z ESP tj. Fiata500 (OIDP) i Grand
    Vitarę. Na koniec przejechał się Imprezą (prawdopodobnie jakąś GT) bez
    ESP i "udowodnił" że nią można najszybciej.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 60. Data: 2011-09-23 18:30:37
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-21 14:24, kamil pisze:

    > Ostatnio zmieniałem żarówkę ze 3 lata temu, to naprawdę aż taki problem?

    Tak, jeśli musisz się specjalnie w ASO umawiać, zamiast zrobić to na
    stacji benzynowej zaraz po jej kupieniu.

    > Zawsze możesz kupić poldka. Zawieszenie z wagonu na węgiel, wyje a nie
    > jedzie, ale miejsca na żarówki masz sporo. Przecież ten cały postęp to
    > bzdura i wyciąganie kasy, co nie?

    No widzisz - też odnosisz takie wrażenie?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi