-
Data: 2022-12-19 21:42:00
Temat: Re: A to ci niespodzianka.
Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Mon, 19 Dec 2022 15:08:36 +0100, cef
> W dniu 2022-12-19 o 08:05, Myjk pisze:
>> Fri, 16 Dec 2022 17:32:08 +0100, cef
>>
>>>> Co wygodne? Mnie to irytuje, bo mógłbym jeździć więcej na prądzie, ale mi
>>>> pojemności baterii nie wystarcza. Zaś zakupienie elektryka moich gabarytów
>>>> PHEVa (czyt. Tesla X) to 3-4x wyższe koszty zakupu -- więc się kompletnie
>>>> nie kalkuluje.
>>> Wygodne jeżdżenie na paliwie płynnym.
>> Powtarzam ponownie, wcale nie jest wygodne, bo mógłbym jeździć w całości na
>> prądzie a niestety muszę się użerać z paliwem.
> No właśnie nie mógłbyś wygodnie jeździć, bo musiałbyś
> szukać ładowania.
Włącz logiczne myślenie, skoro teraz mam zasięg na prądzie 30-50km i
przejeżdżam 90% czyli jakieś 20 tys. km rocznie, to jakim cudem przy
elektryku z zasięgiem 300-500km, gdy codziennie jestem go w stanie ładować
do 100% miałbym szukać ładowania?
>>>>> Zaglądam czasem na jakieś
>>>>> elektryczne forum i jak trasa BEV, to nie dosyć, że za darmo,
>>>>> ładowarek moc, abonamenty niepotrzebne - cukierkowe życie.
>>>> I jak zwykle widzisz tylko to co ci pasuje do tezy. Klasyka.
>>> Do jakiej tezy? Że trakcyjnie świetne auta? NIe zaprzeczałem, ale też tym
>>> się nikt nie chwali ani tego nie podnosi. Po prostu czytam z jakimi
>>> problemami można się spotkać i widzę jaka bida z prądem jest. Nie tu
>>> gdzie słodzicie ale tam gdzie wylewają elektrofurmani swoje żale.
>> Ale jednocześnie nie widzisz zupełnie zalet elektryków. Widzisz tylko
>> stracony czas na ładowarkach, choć to jakiś marginany problem, ale nie
>> widzisz ile się zaoszczędza na nieposiadaniu spaliniaka w innych miejscach.
>> To takie typowe dla kogoś kto ma klapy na oczach.
> Nie wciskaj mi, że nie widzę zalet.
> Jest ich niewiele ale przeważają jednak wady.
Właśnie widzę, miałeś sobie udowodnić te ich wady, to wyrżnąłeś standardowo
niewygodny fragment na który postanowiłeś nie odpowiadać. Taka to twoja
rzetelność jest właśnie.
> Marginalny problem czasu na ładowarkach i marnego zasięgu?
Takiego marnego że zdecydowana większość użytkowników by go spokojnie
wystarczyło, poza paroma wyjątkami. Nawet największym hejterom takim jak ty
czy innym aktywnym trollom spalinowym
> Puknij się w łeb - to podstawowy problem.
Podstawowy problem to twój (wasz) zakuty łeb, który nie chce przyswoić, a
nawet dopuścić do myśli, że marny zasięg to problem z dupy, tak samo jak
czas ładowania. Więcej marnujesz na serwisach i tankowaniach niż ja na
ładowaniu elektryka.
> Nad którego to problemu poprawą od lat pracują
> producenci tych aut?
Pracują, bo wymagają tego konsumenci którzy są przyzwyczajeni do
spaliniaków i którzy nie mają woli, jak ty, zmienić myślenia.
> Gdyby była wygoda i cena przystępna, to wszyscy by się przesiedli.
I znowu to samo. Niedalej jak wczoraj jakiś troll wyskoczył z porównaniem
ICE do EV, podał za przykład spalinowego XC90 za 330 kzł vs eXC90 za 479
kzł. Oczywiście spalinowy w wersji golas, co tam że w EV w standardzie 21"
koła warte więcej 5 tys. niż w spaliniaku, co że w EV 7 siedzeń w
standardzie wartych 10 tys., co tam że w EV zawieszenie pneumatyczne warte
15 tys., co tam że w EV lidary, ogromny ekran za kolejne 15 tys., co tam że
w EV grzanie i chłodzenie, w spaliniaku tylko można dołożyć webasto za 4
tys., chłodzenia ni cholery, co tam że spaliniak ma spalanie 127kWh/100 vs
EV 80kWh/100, w końcu co że do setki ma ponad sekundę mniej niż spaliniak,
co tam że w elektryku cisza, bo nie warczy silnik spalinowy więc komfort
skacze o segment wyżej, co że w spaliniaku turbodziura itd. Ważne że
spaliniaka można kupić za 330!
>>>>> Będą, to nie znaczy też, że zmuszą.
>>>>> Realistycznie patrzę na świat i uważam, że się decydenci po prostu
>>>>> pomylili czy przeliczyli i trzeba będzie tę przesiadkę na BEV odwołać.
>>>> Jakoś odejścia od spalinowych kotłów nie odwołują, odsunęli przez
>>>> bezsensowne działania naszego (nie)rządu, ale jak sytuacja wróci do normy
>>>> to dalej kopciuchy beą eliminowane z życia, bo TRUJĄ LUDZI.
>>> Kotły to zupełnie inna sprawa, te akurat dymią naprawdę.
>> Oczywiście, a spaliniaki to dymią na niby. Po prostu jest to inny poziom
>> zanieczyszczeń, ale nadal jest -- kotły w większości dymią PMami i WWA, a
>> samochody NOxami.
> Na rower się przesiądź i w masce.
No tak, jak zywkle argumenty się skończyły to brniesz w absurdy.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 19.12.22 21:49 Myjk
- 19.12.22 22:08 ąćęłńóśźż
- 19.12.22 22:16 ąćęłńóśźż
- 19.12.22 22:17 cef
- 19.12.22 22:18 cef
- 19.12.22 22:22 ąćęłńóśźż
- 19.12.22 22:33 ąćęłńóśźż
- 19.12.22 23:22 cef
- 20.12.22 07:04 Shrek
- 20.12.22 07:49 Mirek Ptak
- 20.12.22 09:57 cef
- 20.12.22 13:51 J.F
- 20.12.22 13:59 Cavallino
- 20.12.22 18:50 cef
- 20.12.22 19:17 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=