  • 71. Data: 2009-07-22 15:34:21
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: "Jacek Stelmaszczyk" <s...@p...com>

    Roger from Cracow wrote:
    > Tylko ze hibernacja z 8GB bedzie trwala dosc dlugo :|

    W ogóle nie będzie trwała:
    http://support.microsoft.com/kb/888575

    --
    Jacek

  • 72. Data: 2009-07-22 15:41:55
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Janko Muzykant wrote:

    > U mnie nic nie siadło, Kingsony 800 2 i 1GB żyją w zgodzie ze sobą.
    > Jak będę kupował dodatkowe dwójki to z takimi samymi timingami. Może
    > całość pracuje deko wolniej, ale na pewno na innych frontach jest
    > znacznie szybciej.

    Nie powiedziałem że taka konfiguracja nie będzie pracowała. Ustawienia 4
    modułów pamięci moga zostac obniżone przez BIOS, chyba, że są wymuszone
    ręcznie. Pytanie czy lepiej mieć szybko, czy lepiej mieć dużo.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 73. Data: 2009-07-22 15:43:37
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > Niestety Microsoft mi sprezentował tylko jedną.
    >
    > Ale jak się chce mieć więcej niż 4GB dla programów to może warto
    > zapłacić zamiast narzekać?

    Zapłaciłem za system, niestety M$ sztucznie wykastrował go do 4GB. Nie
    zamierzam płacić drugi raz, do tego za syf pokroju Visty.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 74. Data: 2009-07-22 16:25:51
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 17:43:37 +0200, Mikolaj Tutak napisał(a):

    > Zapłaciłem za system, niestety M$ sztucznie wykastrował go do 4GB. Nie
    > zamierzam płacić drugi raz, do tego za syf pokroju Visty.

    Tzn, na jakiej zasadzie sztucznie? A może nieprawdą jest, że systemy 32bit
    mają ograniczoną przestrzeń adresową do 4GB?

    A swoją drogą, klucze licencyjne Visty x86 są akceptowane do wersji x64
    (sztuka jest sztuka).

  • 75. Data: 2009-07-22 16:43:20
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Mieczak :)

    zła wiadomość, 8Gb pozwalai tak stworzyc RAM max 3GB
    własnie odkryłem ze tem programik ma takie max możliwości.
    Wiec szkoda zachodu, jutro musze wymienić 4Gb na 2GB ;)

    Roger

  • 76. Data: 2009-07-22 16:46:51
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > zła wiadomość, 8Gb pozwalai tak stworzyc RAM max 3GB
    > własnie odkryłem ze tem programik ma takie max możliwości.
    > Wiec szkoda zachodu, jutro musze wymienić 4Gb na 2GB ;)

    Jednak twardziel :)

  • 77. Data: 2009-07-22 16:48:06
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Jednak twardziel :)

    nie na miejscu pamiec sie okazala o 100 tansza niz myslalem ;)
    zreszta jak tylko wejdzie win 7 to sie przesiadam na 64Bit i
    wtedy będzie jak znalazł :)

    Roger

  • 78. Data: 2009-07-22 16:49:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Roger from Cracow pisze:
    > zła wiadomość, 8Gb pozwalai tak stworzyc RAM max 3GB

    Czyli że 3G świętą cyfrą jest. Zatem trzeba się wspomóc wersją
    konkurencyjną, ktoś w wątku wspominał.
    Ale trzy giga też miłe.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 79. Data: 2009-07-22 16:51:05
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:
    > Tzn, na jakiej zasadzie sztucznie? A może nieprawdą jest, że systemy 32bit
    > mają ograniczoną przestrzeń adresową do 4GB?

    Prawda jest taka, że od ms możemy dostać ramdysk 64kB, a dopiero dziwne
    zdolne ludki pokonują te bariery.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /porażka na maxa, żenua, polewka, a ja jestem kul-gostek, spox no i szacun!/

  • 80. Data: 2009-07-22 16:51:58
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Ustaw sobie ręcznie minimum jakieś maluśkie, a maksimum z gigabajt. Jak
    > nie będzie głodny, to mu samo zmaleje, a pojęcie defragmentacji w ramie
    > praktycznie nie istnieje.

    Janko to mozesz mi jeszcze wyjaśnić dlaczego cholerny windows
    pomimo, że mam ustawiony SWAP na RAM dysk i w rozmierze
    min 100 max 500Mb to co chwile znajduje plik pagefile.sys w
    rozmiarze 3,7Gb na pieprzonym dysku C ? :-[ Oczywiscie na
    wszystkich innych mam powylanczane swapy...

    Roger