  • 81. Data: 2009-07-22 16:52:46
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 18:49:26 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Czyli że 3G świętą cyfrą jest. Zatem trzeba się wspomóc wersją
    > konkurencyjną, ktoś w wątku wspominał.
    > Ale trzy giga też miłe.

    Jest świętą cyfrą bo w systemie 32bitowym pojedyncza aplikacja może dostać
    maksymalnie 3GB i ani bajta więcej.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 82. Data: 2009-07-22 16:53:36
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 18:51:05 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Prawda jest taka, że od ms możemy dostać ramdysk 64kB, a dopiero dziwne
    > zdolne ludki pokonują te bariery.

    Te same bariery funkcjonują w innych systemach również, więc obawiam się że
    szukasz wrogów nie tam gdzie trzeba.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 83. Data: 2009-07-22 17:02:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Roger from Cracow pisze:
    > Janko to mozesz mi jeszcze wyjaśnić dlaczego cholerny windows
    > pomimo, że mam ustawiony SWAP na RAM dysk i w rozmierze
    > min 100 max 500Mb to co chwile znajduje plik pagefile.sys w
    > rozmiarze 3,7Gb na pieprzonym dysku C ? :-[ Oczywiscie na
    > wszystkich innych mam powylanczane swapy...

    Bo masz niekoszerny windows :)
    200mega instalka, zapraszam. Tylko nie ma pulpitowej łączki i nie robi
    ''tadaaa''.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 84. Data: 2009-07-22 17:04:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Jest świętą cyfrą bo w systemie 32bitowym pojedyncza aplikacja może dostać
    > maksymalnie 3GB i ani bajta więcej.

    A w tym jakimś tam... obiecują większe ramdyski. Czyżby jakiś mechanizm
    łączący ponad świadomością systemu?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dzień dobry, nie piję, nie palę, nie ćpam - czy należy mi się renta?/

  • 85. Data: 2009-07-22 17:12:51
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 19:04:14 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > A w tym jakimś tam... obiecują większe ramdyski. Czyżby jakiś mechanizm
    > łączący ponad świadomością systemu?

    W tym jakim tam?

  • 86. Data: 2009-07-22 17:35:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > W tym jakim tam?

    http://www.romexsoftware.com/main/products/ramdisk-c
    omparison.html

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /moja ulubiona lektura? - Adam Śmiałek ''Curriculum Vitae''/

  • 87. Data: 2009-07-22 17:37:29
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    No i jest, ten drugi program i daje rade.
    4Gb RAM + do tego jeszcze backup tego ramu na dysk HDD
    przy wyłączeniu komputera :) Max można założyć 4096 MB
    a z reszty niewykożystanej około 600MB założyć drugi RAM

    Dziala

    Roger

  • 88. Data: 2009-07-22 17:41:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 19:35:45 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > http://www.romexsoftware.com/main/products/ramdisk-c
    omparison.html

    Pewnie sztuczki ze stronicowaniem.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 89. Data: 2009-07-22 17:49:27
    Od: hrabia <s...@s...com>

    On 07/22/2009 11:56 AM, Roger from Cracow wrote:

    > to powiedsz mi dlaczego majac 3Gb RAMu i nawet nie robiac jakiś
    > wiekich rzeczy widnows zaklada sobie conajmniej 1 GB swap ?
    > Bo ja tego nie moge pojąć :)

    Windows zakłada sobie swapa nawet jak nic nie robisz. :-) Mimo usilnych
    prób, pod linuksem nie udało mi się jeszcze ani razu ruszyć swapa odkąd
    posiadam 2GB i (obecnie) więcej RAMu.

    Dla wyjaśnienia, kiedy posiadałem 1 GB RAMu nie sprawdzałem, czy linuks
    mi maca swapa, stąd sprawdzone info dopiero od 2 GB. :-)

    --
    hrabia Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 hr_vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net

  • 90. Data: 2009-07-22 17:53:10
    Od: hrabia <s...@s...com>

    On 07/22/2009 09:25 AM, Jakub Jewuła wrote:

    > WAOAOOAWWWW!
    >
    > Ile teraz kosztuje jakas wypasiona Amiga z PSem? ;)

    Czepiasz się. Chodzi o to, iż dawno temu już ludzie mogli korzystać z
    pełnych dobrodziejstw przyjaznych systemów operacyjnych a M$ dochodzi do
    tego samego po latach wpadek i totalnych baboli.