  • Data: 2009-07-22 12:40:58
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mikolaj Tutak pisze:
    > Tam jest przedstawione jakies dzikie cudo (Gavotte Ramdisk), które
    > odinstalowałem z niesmakiem po 15 minutach ;-)

    Ale co, język Ci pokazał czy z zasilacza zaśmierdziało? :)
    Znalazłem, darmowe, instaluje się minutę i działa.

    > No i nie "ćwiartki" (1GB)
    > pamięci bo to zależy od mapowania pamieci robionej przez BIOS i np.
    > płyty Asusa tracą "tylko" 768MB (te ktore sprawdzałem).

    U mnie właśnie ćwiartki. Dokładnie. Różnie bywa więc to kwestia umowna,
    z reguły im wypaśniejszy sprzęt, tym mniej pamięci widzi XP.

    > Osobiście polecam "VSuite Ramdisk (Free Edition)":
    > http://www.romexsoftware.com/
    > Jest sporo wygodniejszy, a instalacja nie wymaga tutoriala, jedyne co
    > trzeba ustawić to:
    > http://img515.imageshack.us/img515/9803/vsiuteramdis
    kconfig.png
    > wtedy ramdysk używa pamięci niewidocznej dla Windowsów (ta opcja może
    > powodować problemy jeśli mamy zainstalowane inne oprogramowanie
    > używające pamięci "na lewo" poza systemem operacyjnym).
    >
    > Tu jest porównanie co umieją poszczególne wersje w tym ta darmowa:
    > http://www.romexsoftware.com/main/products/ramdisk-c
    omparison.html

    Szkoda, że ta darmowa nie widzi więcej pamięci.
    Może wsadzę dwie jedynki jeszcze, zobaczę co z tym widzeniem ramu >4GB.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl