  • Data: 2009-07-22 13:15:29
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roger from Cracow pisze:

    > dzis to planuje sprawdzic, doloze z 2 albo 4 Gb i sprawdze jak dziala
    > ten patent. Swoja droga z nieba mi z tym spadles. Przed wczoraj
    > pomyslalem o tym bo kiedys od znajomego mi sie obilo o uszy takie
    > rozwiazanie i zanim sie wgryzlem w temat pojawiasz sie Ty z
    > rozwiazaniem :D

    Właśnie sprawdziłem. Działa miodnie :)
    Wsadziłem jeszcze 2GB, bo tyle miałem. Ramdysk zwiększył się (sam) do
    3,1GB, szop robi z niego bufor w pierwszej kolejności i wszystko działa.
    Szybkość kopiowania plików 1GB około półtorej sekundy :)

    Teraz na chwilę wrzuciłem szopa (w wersji thinstall) i startuje nieco
    szybciej. Zatem można zrobić batcha do wypychania w ramdysk aplikacji,
    co się dłuższą chwilę uruchamiają, choć thinstalle to i tak pędzą
    szybciutko z dysku. Ale najważniejsze - hurtowe wrzucanie rawów do acra
    z ramdysku i przede wszystkim hurtowa zmiana poszczególnych parametrów
    przyspieszyła niesamowicie. Proponuję właśnie wrzucać rawy na ramdysk, a
    konwersje ustawiać na hdd (wszak ramdysk zniknie po wyłączeniu zasilania).

    Wrzuciłem tam też swapa w wersji min=16MB, max=256MB, utrzymuje się
    między kilkadziesiąt, a stokilkadziesiąt - znaczy więcej nie potrzebuje.
    Nie mu będzie na zdrowie, wcześniej miałem wyłączony, ale podobnoż
    lepiej, żeby istniał.

    Czyli jest pięknie i jak nic nie wybuchnie, zamienię te jedynki na
    dwójki (w sumie 8GB).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl