  • 1. Data: 2013-07-29 09:30:17
    Temat: A tak się bawią skuterowcy...
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    "Ja tam cały czas mam jakieś sytuacje, bo lubię się wciskać między samochody
    i bawić na drodze :P W korku skuterem najlepsze zabawy, bo można między
    puszkami zawracać i wgl. Niezła zabawa, tylko trzeba myśleć. Najlepsze to
    było jak po lewym jechałem (w koreczku :) ) oczywiście stoję na siedzeniu,
    kiery nie trzymam :D:D i w dziurę wjechałem bo zająłem się odmachaniem do
    laski, która prawie orgazmu dostała :) . Skuter to ledwo opanowałem :P a
    jakbym szybciej jechał to bym się ładnie w kogoś wbił :)"

    http://skutery-forum.pl/21354.htm#141398

    http://motogof.tumblr.com/

  • 2. Data: 2013-07-29 10:11:21
    Temat: Re: A tak się bawią skuterowcy...
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-07-29 09:30, Adam Wysocki pisze:

    > http://skutery-forum.pl/21354.htm#141398

    trza miec fantazje, dziadku!

    newrom mlodzieniaszek

  • 3. Data: 2013-07-29 10:13:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 29 Jul 2013 10:11:21 +0200 osobnik zwany Roman
    Niewiarowski napisał:

    > trza miec fantazje, dziadku!

    trzeba mieć fantazję i pieniądze synku :)

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2013-07-29 14:04:28
    Od: Zipp shock <michalkudla16@_NOSPAM_gmail.com>

    Adam Wysocki napisal

> [...]
    > laski, która prawie orgazmu dostała :) . Skuter to ledwo opanowałem :P a
    > jakbym szybciej jechał to bym się ładnie w kogoś wbił :)"

    I niestety przez takich ludzi inni kierowcy uważają, że każdy kto jeździ
    jednośladem to bezmózgi idiota...

  • 5. Data: 2013-07-29 14:09:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.07.2013 14:04, Zipp shock pisze:

    > I niestety przez takich ludzi inni kierowcy uważają, że każdy kto jeździ
    > jednośladem to bezmózgi idiota...

    Takich ludzi? Znaczy się małolatów snujących idiotyczne fantazje? ;->